Auteur Topic: Re: Café 2019 - Moozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz place to be :-)  (gelezen 3618 keer)

Offline viviane

• Blaffertje
  • Geslacht: Vrouw
Re: Café 2019 - Moozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz place to be :-)
« Reactie #270 Gepost op: juni 05, 2019, 18:08:49 pm »
Ja Rita ik ben nu wel benieuwd, hier een rustige dag gehad, mijn toer niet volledig kunnen doen deze morgen kwam de ruitenwassers tegen en ze gingen direct komen om de mijne te doen dus moest thuis zijn om te betalen é
Nog een prettige avond  :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
« Reactie #271 Gepost op: juni 06, 2019, 22:53:32 pm »
en dan nog regen hebben later op de avond :lol:

Goedenavond iedereen :waved:

en geen 3 zinnen eh ma, zoals je 't aan mij hebt verteld :tong:

Ik ben vandaag met 2 dames nog eens teruggeweest naar de wandeling die ik zaterdag heb gedaan. Alé, 'k heb er een stukje afgelaten, zodat we samen konden blijven wandelen. Normaal was 't de bedoeling dat ik die ene dame alleen zou laten gaan en wij (ik en nog een vrouw) nog eens zouden doorstappen... Maar uiteindelijk vonden we dat wat zielig om die dame alleen te laten gaan...

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline rita

• Verjaardagsbazin
  • Snoepertje
« Reactie #272 Gepost op: juni 07, 2019, 18:14:07 pm »
we schrijven dinsdagmorgen :  nuka krijgt haar eten en moet daarna een plasje doen van mij , dan komt ze terug binnen om nog wat te slapen . 

maar die morgen bleef ze buiten en 'k hoorde haar konstant rond lopen op het terras : de tegels liggen wat los .

na een toch lange tijd besluit ik om eens te gaan kijken wat ze daar uitspookt .

'k hoorde een vogel maar 'k zag het nie , nuka blijkbaar wel .

'k heb ze gerust gelaten , na een tijd kwam ze terug binnen en wat zag ik aan haar snoet hangen :  pluimpjes  :eek:

madame had blijkbaar het vogeltje opgegeten  :eek:

mijne nuka is een moordmachine geworden ,  want vroeger mochten de vogels voorbij haar neus lopen ze deed er niks naar .

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #273 Gepost op: juni 08, 2019, 11:48:48 am »
Heerlijk wakker worden met het verhaal van Nuka  :hihi:

Goedemiddag iedereen :waved:

er heeft er eentje schrik om tussen bomen te wandelen met dit weer, dus heb ik de wandeling maar verplaatst naar dichterbij... en een toerk dak zelf ook nog nooit gemaakt heb. Dus we gaan zien wat dat heeft qua verkeer enzo.

Offline Binno

• Platsmoeltje
« Reactie #274 Gepost op: juni 08, 2019, 17:03:22 pm »
een lekker Barfhapje zal Nuka gedacht hebben :hihi:

heb een paar maanden geleden Gian hier in de tuin een koolmeesje of iets in die aard zien oppeuzelen,
het vogeltje lag blijkbaar al wel dood achterin de tuin en Gian had dat gevonden,
ik wou het nog afpakken maar meneerke dacht daar duidelijk anders over  :twister: :knuppel: :lol:

nog een fijne avond allemaal :waved:

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #275 Gepost op: juni 09, 2019, 17:20:27 pm »
 :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #276 Gepost op: juni 09, 2019, 22:21:03 pm »
Gewandeld in het Ieperse Voormezele....

Hoogtepunten?

warm... Pip zich gewenteld in iets lekkers en op mijn roepen nog eens extra  muur: :knuppel: :hihi:
Pharos schrik van die vogelkanonnen... ze zouden ze mogen verbieden. Eigenlijk wel straf eh... in de jaren 14-18 en 40-44 bommen moeten horen (knallen) en nu doen de boeren het weer.
Rustpunt was rustig,... 'k was er alleen.
en bij het verlaten van 't bos begon het te regenen... Nog 2km in de nattigheid vertoeft :lol:

en ja... hondjes in 't water geweest ook. Nuka had het te warm :lol: al na nog geen 2km.

binnen 14d ga ik naar een 6km in Kwaremont.

Goedenavond allemaal :waved:

een wandeling voor een goed doel weer... een rusthuis voor oude hondjes.

Volgende week zondag is het eerst de mijne in Zedelgem (Wandeling van de Koperen Eentjes)

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #277 Gepost op: juni 10, 2019, 10:04:26 am »
Sloddervos Tim gaat eens zijn verloffiche invullen... ik mis nog ergens een dag dat ik verlof heb genomen... 'k vermoed dat ik met tekorten ga zitten om de overige dagen (die ik wou) in verlof te nemen. De mensen waar ik vast zit en op reis gaande zou ik graag ook verlof hebben. Geen zin in extra vervangingen... na 14j werken bij die dienst is dat nu es 't enige dat me zo stoort... altijd naar wildvreemden moeten.

Goedemiddag iedereen :waved:

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #278 Gepost op: juni 11, 2019, 17:55:41 pm »
Deze voormiddag naar de DA geweest Ché laten na zien, hart longen oren en gewrichten zijn in orde toch voor zijn leeftijd, ogen beginnende cataract maar hij ziet nog, dan bloed willen trekken maar dat liet hij niet toe trok ieder keer zijn poot weg zodat de naald er uit schoot, juist bloed genoeg om te titeren, vrijdag de uitslag ben benieuwd, dan nog vlug op het pleintje kakje laten doen en dan flink geweest bij de apotheker, zoon is deze namiddag geweest en we hebben met ons 2en een heel pakje koekjes binnen gespeeld  :hihi:
Dat was het nog een prettige avond  :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #279 Gepost op: juni 11, 2019, 20:53:57 pm »
Cataract is sowieso bij oudere honden vermoed ik. Chucky & Dixie hadden dat ook, Nuka heeft dat ook...

Goedenavond :waved:

moest met de wagen naar de garage (group vermeire). Aan de balie een schoon ventje... en vriendelijker dan de bullebak van de vorige keer.

Vandaag ben ik gaan wandelen naar de Tuinen van Stene... op 10 juni hebben ze die officieel opengesteld... dom hé, de helft is nog niet open... ochja, het zijn maar wandelpaden zeker?
En dan nog wat gaan plakken op de speelweide van de Schorre. Er liep meer volk dan op een zaterdagmorgen. Raar toch?

Pharos kon spelen met 3 witte Herders, een zwarte cocker, een lichtkleurige labrador, een chocla-labrador, een kruising of 4 (2 per keer), een dobermann en wellicht nog 3 franstalige honden :lol:

Pip heeft veel in 't water geplonsd... en op de terugweg nog een witte Herder die ons kwam begroeten. Mijnheer dacht 'ff balleke redden' maar ik stelde hem gerust: 'pharos speelt daar niet mee' en daarbij, hij zou het sowieso al niet afpakken, in tegenstelling tot Pip, maar die had het niet zien liggen.

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #280 Gepost op: juni 12, 2019, 17:43:47 pm »
Ché heeft deze morgen zijn vriendje gezien ze hebben een paar minuutjes gespeeld, tot dat het baasje riep en hondje weg liep, Ché begreep er niets van  en bleef maar naar het hondje zoeken was wel leuk ze te zien spelen, wat minder leuk was de natte broekspijpen die ik er aan over gehouden heb  :hihi:
Een goeie avond nog  :waved:

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #281 Gepost op: juni 14, 2019, 17:25:36 pm »
 :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #282 Gepost op: juni 15, 2019, 00:52:34 am »
Gisteren ook in de regen gewandeld, vandaag dan weer niet. Vandaag werd een rustige wandeling. 2u over misschien 3km... tis eens wat anders. Beetje genoten van de natuur... de bloemetjes en de bijtjes :lol:

Goedenavond allemaal :waved:

Morgen verjaardagsfeestje, daarna nog inkopen doen voor m'n drankstand. Verleden jaar had ik weet ni hoeveel gekocht en ik had evenveel weer over. Vraag me af hoeveel ik er dit jaar ga hebben.

en dan is 't zondag zover... de wandeling van de Koperen eentjes... ge kunt natuurlijk ook altijd gewoon een koffie komen drinken :D

Er komt iemand vanuit 's Gravenwezel, volgens mij is dat nog verder dan Binno...

alé, ik hoop toch dat ze haar belofte nakomt.

Offline rita

• Verjaardagsbazin
  • Snoepertje
« Reactie #283 Gepost op: Vandaag om 06:34:40 »

goedemorgen  :lol:

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #284 Gepost op: Vandaag om 17:16:47 »
Leuk Rita, ik zie er s'morgens ook zo uit maar zonder sigaret  :lachertje: :lachertje:
Ché heeft deze morgen snuffeltjes gedaan met een teefje en dat ging heel goed, hij is socialer in zijn ouden dag  :hihi:
Vandaag was het mijn mama haar verjaardag, en glad vergeten dat gaat zo als ze er al 20 jaar niet meer zijn voel me wel schuldig