Auteur Topic: Re: Café 2019 - Moozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz place to be :-)  (gelezen 1963 keer)

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
Re: Café 2019 - Moozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz place to be :-)
« Reactie #135 Gepost op: maart 10, 2019, 23:38:49 pm »
Wat een leuk weertje hadden we vandaag zeg ... een paar keer brandweer gezien hier in Zandvoorde...

't zal niet aan de Keygnaert gelegen hebben, want die leek wel een zee met die golven :lol:

Goedenavond iedereen :waved:

Gisteren toerke gedaan in Bavegem... morgen doen we de afwerking.

Intussen ga ik jullie eens wat foto'kes presenteren...

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline Ilero

• Slopertje
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #136 Gepost op: maart 11, 2019, 07:51:34 am »
Op blote voeten loop ik op mijn eigen koer, maar niet hier op straat. Mensen gooien te veel op straat en hier in de straat een restaurant en een frituur.
Kamerjas heb ik niet en zonder lijkt me te koud.

:groet:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #137 Gepost op: maart 11, 2019, 13:27:43 pm »
zonder zou je wsl niet op straat mogen komen :lol:

ik heb er 2. Een zomer en een winterkamerjas :D en als het echt koud is en ik moet naar buiten met de hondjes is 't net een kleedje :tong:

Goedemiddag iedereen :waved:

'k ga uitwaaien in Vlierzele met Miss 'waaiweghaar'   :roflol:

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #138 Gepost op: maart 12, 2019, 18:03:53 pm »
Het regend het zegend de straatjes worden nat, het is ferm aan het regen hier
Goede avond, niet veel nieuws deze morgen toespijs gaan halen at al 2 dagen chocobokes,
nog een prettige avond  :waved:

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #139 Gepost op: maart 13, 2019, 18:20:56 pm »
Goeienavond
Strakjes naar de kini nog eens 9 beurten
Nog een prettige avond  :waved:

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #140 Gepost op: maart 14, 2019, 18:31:15 pm »
 :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #141 Gepost op: maart 14, 2019, 19:42:32 pm »
Mijn woorden werden hier weggewaaid precies...

Goedenavond allemaal :waved:

veel gewandeld, maar vandaag was 't ne kleintje. Begon met blauwe hemel... toen zagen we een wolk, maar die is afgedreven... en terug zon.

Er zijn gebieden waar het natter is :D vind ik absoluut niet erg.

Els: Rita vraagt naar de geboortedatum van je pup en 't wordt tijd dat je nog eens inlogt. Asociale  :hmm: Al die verhalen over pup Frodo en dan ga je dementie krijgen en alles vergeten...

Nu soit. Dat heet vriendschap eh, als een 'maat' vraagt om eens je kop te laten zien, dat ook doen.

---

Vanaf volgende week woensdag naar een ex-plaats... eentje die ik niet meer wou doen, vanwege mijn pols. verantwoordelijke zei (toen ik pas terug begon) "dat het moeilijk is om een plaats te zoeken voor jou (tegen mij) omdat ik niet precies weet wat je aankan." Waar natuurlijk, maar als je haar dan laat wéten dat je die plaats niet wil doen, vanwege die pols... draagt ze precies 2 ooglappen...  :zucht:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #142 Gepost op: maart 16, 2019, 01:30:23 am »
Alé, op de wandeling van vandaag was een automobilist zo vriendelijk om me in de gracht te 'duwen', door niet uit de weg te wille gaan. Ik stond al helemaal aan de kant, maar dat vond mijnheer blijkbaar niet genoeg. Doef, daar ging ik... vest nat, muts vies... beetje water tussen m'n kleren door. En de drie honden stonden daar... te kijken wat baas nu deed :D

Goedenacht allemaal :waved:

ik ga nog eens naar het blunderboek voor iets van deze morgen  :hihi:

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #143 Gepost op: maart 16, 2019, 18:26:40 pm »
Dat was niet mooi, je hebt van die mensen die denken dat de baan van hen alleen is
Nog een prettig weekend  :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #144 Gepost op: maart 16, 2019, 22:43:01 pm »
Vandaag gewandeld in Oosterzele, maar 't was gene vetten... 't pad dat ik had willen nemen was enkel in 't begin nog zichtbaar... daarna alles door de boer ingepakt. En Pip is redelijk moe. Dat merkte ik ook op de wandeling... deed soms wat lastig.

Sinds enige dagen blijft zijn 'speeltje' (een flostouw die hij half los kreeg in 2d :lol: ) gewoon liggen en dus kan hij daar constant mee bezig zijn... ik vermoed dat we hem wat gaan moeten beschermen tegen zichzelf, door het toch nog even weg te leggen vanaf de middag ergens... tot 's avonds.

Het is niet dat hij er constant mee rondloopt, maar toch wel redelijk veel...

Goedenavond trouwens :waved:

Morgen nog een toerke doen van 12km en dan is hij hélemaal keuk (zoals ik dat zeg)... Plat in 't vlaams  'helemaal plat'... Niet veel gewoon geweest eh bij de andere eigenaren. Eens een snelle wandeling na hun werk en misschien er nog voor en dat was 't.

Maar ik zou wel nog eens naar dat bos terugwillen waar hij (volgens mij) 3j heeft gewandeld. Een hondenlosbos zoals het zou moeten zijn, met 'n route van 4km... en niet zoals hier in België een plukje weide met een draadje eromheen.

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #145 Gepost op: maart 17, 2019, 18:19:58 pm »
Ik zie dat ook aan Ché als hij moe geraakt, dan begint hij te slenteren, hij is ook nooit gewoon geweest van grote wandelingen te doen, zou zoals u geen wandeling van 12 kilometers moeten doen hoor hij was ook maar gewoon van een toerke rond de kerk te doen zelfs in het begin dat we hem hadden moesten we geen al te lange wandelingen doen, thuis slaapt hij ook veel nu ja in Mei is hij er 12 dat begint te tellen é
Nog een fijne avond  :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #146 Gepost op: maart 17, 2019, 21:38:03 pm »
Ja, 'k heb dat eerst ook wat opgebouwd bij hem hoor... maar hij speelt ook met de flos 's avonds... Zoals nu, veel gewandeld dit weekend is hij toch kalmer  :hihi:

zon, regen en hagel gehad op de wandeling... en 1x mis gewandeld, omdat de pijltjes niet echt correct weergegeven werden... nuja, 't was leuk... en 't was een goeie wandeling. Deze wil ik nog eens opnieuw doen als het weer wat beter is.

Offline els

• AdviesRaad
  • Racertje
« Reactie #147 Gepost op: maart 19, 2019, 18:09:11 pm »
Citaat
Els: Rita vraagt naar de geboortedatum van je pup

Frodo is van 27/06/2018

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #148 Gepost op: maart 20, 2019, 18:27:22 pm »
Gisteren 2 toeren gedaan , echtgenoot was naar de autokeuring heb dan maar zelf met Ché gaan wandelen, was wel blij dat is weer thuis was voelde het nogal in mijn kuiten ben het ook niet gewoon van 2 keer zo'n grote toer te doen é, en Ché ook niet heb hem van de hele avond niet meer gehoord of gezien hij lag in de keuken op zijn tapijt en is er niet meer af gegaan enkel om te eten en dan om zijn laatste ronde te doen, Chétje was kaduk  :hihi: :hihi:
Deze voor middag is Ché nog eens uitgevallen naar een klein hondje die nog thans anders negeer, hij zal zijn gekef moe geweest zijn zeker, maar was dat een ruk dat ik kreeg dacht dat mijn arm uit de kom was, heb hem toch onder zijn voeten gegeven zulle
Een prettige avond nog  :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #149 Gepost op: maart 20, 2019, 23:36:27 pm »
Zo weet je dat je armen hebt Viviane :lol:

nieuwe oude plaats, viel nog mee. Moest geen bed verversen... Das een dubbeldikke dekbed en dat weegt pakken... ze heeft graag warm :lol:

Pelletkachel en gewone verwarming stonden te branden in de living... en ze vond het nog niet warm  :bang:

Deze namiddag gewandeld in Wingene, een mooie 8.5km. Had het zelfs warm... vest afgedaan.

Vrijdag zou ik kunnen zonnen, zeiden de medewandelaars :tong: ik zeg dat tegen Hans, die lachte er eens mee. Een 5tal jaar terug kon ik dat al in maart nochtans...

nu soit.

toerke zoeken voor morgen, op m'n eentje... en dan vrijdag weer met Ingrid. die wil fonteinen gaan zoeken.