Auteur Topic: Re: Café 2019 - Moozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz place to be :-)  (gelezen 824 keer)

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
Re: Café 2019 - Moozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz place to be :-)
« Reactie #90 Gepost op: februari 14, 2019, 12:07:30 pm »
ik ben op donderdag vrij van werken, morgen nog een dagje en dan weer weekend

ga dan eens een mail sturen naar m'n verantwoordelijke

Goedemiddag trouwens :waved:

er gaat eentje stoppen op ons werk, dus doet ze een opzeg... en ik mag dan naar die plaats gaan waar zij nu gaat. Tis een plek waar ik voor m'n ziekvallen ook al heen ging, dus die mensen kennen me... En ze weten dat ik ga terugkomen, dus zijn ze dubbelblij dat ze weten dat ze een goeien terug gaan hebben.

Zegt Hans: 'waarom laten ze dan die met opzeg niet vervangingen doen? Ze stopt toch...

eigenlijk...

Gisteren naar dierenarts geweest. Dus ik moet vanavond effe tijd uittrekken voor verhaal trimster/Dierenarts bij z'n dagboek...

Pharosje beetje last van de inentingen, ocharme. Piepte gisteren ineens toen ie in zijn mandje lag (zo rond middernacht), gewoon pijn hebben hé.

straks gaan we naar Lippelo... voor de verandering eens echt ver :tong: omdat er ene 'Geert' mee gaat, maar dat zal een Geertrui zijn, aan de foto te zien :D

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline viviane

• Blaffertje
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #91 Gepost op: februari 14, 2019, 18:17:29 pm »
Een prachtige namiddag gehad met Kómee, er was een Valentijn show met Nonkel Jef van TV VTM, en zijn echtgenote Diana Moor  heeft dat mens een prachtige stem, het was heel mooi, mijn maatje heeft er ook heel hard van genoten, ze voelde zich niet lekker toen ze toe kwam maar ze hele maal open gebloeid prachtig toch 
Deze morgen boodschappen gedaan en Ché was zo zot als een achter deur toen we thuis kwamen, springen en blaffen en weg en weer crossen de zot  :lachertje:
Morgen poetsen en dan is het weer weekend een werk weekend want het poets madammetje komt dan op maandag en het moet in orde zijn é
Zo mensen nog een prettige avond  :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #92 Gepost op: februari 15, 2019, 23:08:03 pm »
Ik weet al waarheen ik mag op woensdag... madame is wel tof, maar dat hoeft ook niet wekelijks te zijn van mij wi... gelukkig in dezelfde gemeente als waar we om ons brood gaan.

Ik vind dat er zou een 'vertrouwenspersoon' moeten zijn in de dienst... niet de verantwoordelijke, ik zou haar niets toevertrouwen. Ik bedoel... ik ben een klant kwijt door  overlijden... ik vraag me af of ik de enige ben die het daar lastig mee heeft en ik heb geen zin om te leuteren tegen iemand die me elke week weer naar een andere plaats stuurt... gepasseerd en finito.

Goedenavond iedereen :waved:

leuke avondwandeling gemaakt. Pharos onder z'n voeten gekregen... das nu ook de eerste keer - van een vreemde hond. En ik heb hem maar gewassen ook... na een paar keer rollen begon hij toch redelijk te ruiken naar bepaalde geurtjes... + Pip mooi wit van de trim, dan moet Pharos er ook eens doorgedraaid worden eh :D

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #93 Gepost op: februari 16, 2019, 13:47:59 pm »
kga ergens wandelen waar er hopelijk weinig volk te vinden is... met dat mooi weer... ze lopen allemaal op straat :tong:

Goedemiddag iedereen :waved:

geniet van het zonnetje  :thumbs:

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #94 Gepost op: februari 16, 2019, 18:04:06 pm »
Ben niet buiten geweest deze namiddag, juist deze morgen mijn toer, fotootjes plaatsen van Pip willen ook zien wat een knappe jongen hij nu is,  :waved:

Offline Andina

• Blaffertje
« Reactie #95 Gepost op: februari 16, 2019, 19:20:27 pm »
Onze familie is uitgebreid met een kooikerpupje. Nee, nee, niet bij ons.... wij zijn full-house … bij mijn broer.
Ze noemt Enya.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #96 Gepost op: februari 17, 2019, 23:58:31 pm »
En je weet niet van waar ze komt? :D

vraag eens een foto hé :D
(of stuur je broer naar hier  :hihi: )

Op 24/03 is er een kooikermeeting... ging normaal op zaterdag zijn, zag ik al helemaal zitten... maar als wellicht enige westvlaming begon het me te dagen dat niemand me gaat verstaan :tong: + als ik er niemand ken, is dat ook niet leuk... ik maak wel contact met mensen, maar ZO sociaal ben ik nu ook weer niet, dat ik me daar in een totaal onbekende groep ga smijten. Bovendien hebben ze het van zaterdag naar zondag verplaatst, wat ik ook al niet leuk vind... vooral vanwege de files op zondag (in België alvast thv Antwerpen) en op zaterdag lijkt me dat nog mee te vallen. Dus ik zal maar niet gaan...

Het is in Nederland hé, aan de drunense duinen, daar waar we verleden jaar met de fokker ook zijn geweest. Dat heeft méér een band dan met deze groep...

nu soit

goedenacht allemaal :waved:

gewandeld in Doorslaar (Lokeren)... fietsers vielen nog mee. Hondjes hebben genoten, das 't belangrijkste

morgen maandag, normaal met Els op stap, dus zal nog maar 'n route zoeken hé...

tis veranderd van dag... normaal donderdag, maar dat ze zelf eens komt reageren ipv alleen maar mee te lezen. 't zou ook eens lief zijn ...  :hmpf:

Offline Andina

• Blaffertje
« Reactie #97 Gepost op: februari 18, 2019, 17:26:47 pm »
@ DF
Ik weet enkel dat ze van Nederland komt (geen stamboom).
In de loop van de week ga ik op puppybezoek, zal dan wel ietsje meer weten.

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #98 Gepost op: februari 18, 2019, 17:59:42 pm »
Schoon beestje

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #99 Gepost op: Vandaag om 07:01:14 »
Kooikers zijn altijd mooi als ze pup zijn :lol:

Goedemorgen iedereen :waved:

gisteren rondgefladderd over - voor mij nog onbekende - onverharde paden. Jaja, dat dat nog kan :lol: in Wachtebeke.

vandaag ga ik m'n wagen ne keer stofzuigen en wassen... en als ik dat doe is 't dan ook geen half werk.