Auteur Topic: Re: Café 2019 - Moozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz place to be :-)  (gelezen 1906 keer)

Offline Andina

• Blaffertje
  • Geslacht: Vrouw
Re: Café 2019 - Moozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz place to be :-)
« Reactie #15 Gepost op: januari 08, 2019, 16:43:08 pm »
Wat erg Ilero dat je mama is overleden. Ze zal er ook wel troost in gevonden hebben dat ze wist dat er voor haar hond goed ging gezorgd worden. Veel sterkte gewenst in deze donkere dagen. Dikke knuffel.  :knuff:

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #16 Gepost op: januari 08, 2019, 17:46:06 pm »
Heel veel sterkte met het verlies van uw mama, het is altijd erg een ouder te verliezen

Offline Binno

• Platsmoeltje
« Reactie #17 Gepost op: januari 08, 2019, 19:00:19 pm »
Triest nieuws Ilero. :cry:
Heel veel sterkte met het verlies van je mama!  :knuff: :knuff:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
« Reactie #18 Gepost op: januari 09, 2019, 13:05:33 pm »
Héél veel sterkte Ilero  :knuff:

Goedemiddag iedereen :waved:

al redelijk goed gehageld hier en daarna heb je dan zon en dan daarna weer hagel. Ik hoop dat het weer beter is in Munte, waar we gaan wandelen straks

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #19 Gepost op: januari 10, 2019, 01:11:07 am »
Gewandeld onder een stralend zonnetje... deze morgen vlogen de hagelstenen ons nog om de oren... en ook vanavond in Zedelgem nog een goeie vlaag gehad.

nu ff snel nog effe nadenken voor een route met Els...

't zal snel moeten gaan, want ik moet eigenlijk naar bed. Morgen gaan poetsen en ervoor zou ik de hondjes nog moeten uitlaten omdat m'n vriendje 5 ochtenden na elkaar teveel vind om in de regen te lopen :tong:

Offline Binno

• Platsmoeltje
« Reactie #20 Gepost op: januari 10, 2019, 07:39:08 am »
Goeiemorgen :waved:

Wij hadden geluk gisteren. De hele tijd droog kunnen wandelen, zelfs de zon deed haar best.
Wel af en toe een heel glibberig modderparcours, da waren goeie evenwichtsoefeningen. :hihi:

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #21 Gepost op: januari 11, 2019, 18:23:52 pm »
 :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #22 Gepost op: januari 12, 2019, 01:42:10 am »
Binno: we gaan toch es SAMEN op stap moeten eh zeg... jij houdt ook van modder zo te lezen :tong:

ge had dan eigenlijk vandaag moeten meegaan naar Celles (deelgemeente Pottes)... Ze hadden er net de wortelen uitgehaald... lekker ploeterwegske :lol:

Goedenacht allemaal :waved:

gans de dag af en toe een bui... geef mij dan maar enkel de vm, dan ben ik aan 't werk. Maakt me niet zo uit :lol:

Morgen heb ik niets gepland, 'k zou eens m'n wagen willen stofzuigen, maar met die regen is dat toch geen goed idee :lol: want wij moeten dat buiten doen hé. Garage niet groot genoeg...

enne Viviane: al op zoektocht geweest naar de tandarts? ik moet maandag terug voor nog een tand eruit... 'k zie 't al helemaal zitten :mrgreen:

Offline Binno

• Platsmoeltje
« Reactie #23 Gepost op: januari 12, 2019, 08:41:06 am »
Jamaarja... teveel modder hoeft nu ook weer ni zenne.  :tong:
Krijg er tegenwoordig toch maar pijn in mijn knieën van... ouder worden... nergens goe voor.  :hmm:

Goeiemorgen, fijn weekend allemaal. :waved:

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #24 Gepost op: januari 12, 2019, 18:24:25 pm »
Ook een fijn weekend voor wat er nog van over blijkt
Nee Tim ben nog niet aan diene kant geraakt
Ben veranderd van exlorer naar Google Chroom, dus moest terug overal aan melden had ik hier wel de verkeerd wachtwoord in gegeven zeker en er maar geen idee van hebben hoe het kwam dat het wacht woord niet geaccepteerd werd tot het ineens in mij gedacht schoot hoe het moest en dat ik de verkeerde variant aan het gebruiken was heb daar zeker een half uur zitten foeteren en zweten voor dat het dan uiteindelijk lukte, das oud worden zeker was nog net niet in paniek :hihi:
Ché heeft voor zijn nieuwjaar van onze zoon een been van flamingo wrapped chicken xl gekregen en die is daar zot van moesten we hem niet tegen houden zou hij dat in een keer op peuzelen, mijn man heeft dat been in 3en gedaan zo is het gemakkelijker te verdelen
Zo mensen nog een prettige avond en tot later  :waved:

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #25 Gepost op: januari 13, 2019, 18:00:55 pm »
 :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #26 Gepost op: januari 15, 2019, 00:16:53 am »
das dan met een kapmes? in 3 gedaan...

Goedenacht allemaal :waved:

Binno: ik heb een geopereerde knie en nochtans geen last van... al voel ik die wel eens,... tis dus niet omdat ie geopereerd is, dat die 100% is.

ik werk met Mozilla Firefox... poos geleden kon ik geen spelletjes meer spelen - slechte update van Mozilla (op king.com) en dan was dat ineens weer in orde. Toen heb ik ff via chrome gewerkt... ik heb 3 browsers op de laptop staan. De andere is Internet Explorer, maar die ben ik nu al zodanig niet meer gewoon, dat ik hem niet meer zo handig vind;

En de 2de afgebroken tand is er intussen ook uit... deze namiddag om 15u. Ik was een Groenendaler aan 't zoeken, maar kheb alleen een veel te dikke jack russel gezien en een akita :lol:
Viviane was niet op pad maw :mrgreen:

snel nog toerke zoeken voor later vandaag... en dan bed in.

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #27 Gepost op: januari 15, 2019, 18:54:36 pm »
Deze morgen terug naar de Opex gereden naar de huisarts voor een briefje voor de kini, hij raad mij ook een ENG aan dat is met die naalden en die elektrische schokken, om te zien of de pijn in mijn vingers van mijn nek komt of het carpaal tunnel syndroom is, ik zie dat wel niet zitten zulle heb dat al eens gehad en ik was daar toen toch niet goed van, ik wacht nu af al heb ik niet veel hoop dat het met die kini gaat verbeteren
Ik ben wel tevreden met Chrome het spelletje draait nu veel soepeler en is aangenamer om te spelen al kan ik het niet zoveel meer doen met die stomme hernia
Tim ik kom niet veel aan het St Catharina plein als ik ga stappen met Ché ga ik aan de kant van het vogelzang park, in het Catharina park hebben ze al een paar keer vergif gesmeten en er zijn al een paar honden gestorven dus daar ga ik niet en het is er te druk, ik zoek liever rustige oorden op :hihi:
Dat was het dan voor vandaag en nog een prettige avond en tot later  :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #28 Gepost op: januari 16, 2019, 22:12:55 pm »
Ah, vandaar...

Goedenavond allemaal :waved:

gisteren om 15u00 nog een wandeling gestart in de regio Ronse... onderweg een babbel met een praatgrage mijnheer die zelf nog honden heeft gehad, waardoor ik net op tijd (voor het donker) aan mijn wagen was.

Vandaag met de groep naar Torhout... eentje wandelde maar 5 minuten mee... omdat: de trainer gezegd heeft dat ik eigenlijk met mijn pup niet in groep mag wandelen. Hij is nog maar 16w.

Euh  :krab:

Nu Soit. Nuka was in 't begin een toerke gaan doen, dus heb ik haar voor de rest van de route maar mondjesmaat los laten lopen...
En mama, heb je je topic al geupdated? Ik vermoed dat er wel mensen willen zijn die willen weten hoe Nuka het op vlak van die 'ziekte' stelt hé.

Morgen weet ik eigenlijk nog niet of ik ga wandelen met Els... 'ver' rijden vind ik niet iets voor donderdag ... 'k zal nog wel zien. Meestal weet ze toch pas op donderdag waar we heen gaan.

Daarnet gespeeld met Pip. Hij wou die pop niet lossen - omdat ie weet dat we die nadien wegleggen... Slimme hond, maar aan de andere kant ook dom, want door die vast te houden (in zijn muil) konden we ook niet spelen. Nu, op een bepaald moment doet ie 't toch... nadat ik hem begon te negeren.

We spelen wat en dan werd het 'Thuis', eerst kijken... maar hij werd wat te ontstuimig en op 't moment dat ik die pop dan toch nog eens wil pakken, schiet ie vooruit...
Die pop lag aan mijn voeten aan de lange balk van de livingtafel... en hij stond met zijn poten op het uiteinde... door vooruit te schieten zat ie dan met zijn poten tegen de rand van de korte balk (in de breedte). Dat werd ff janken... en zo was het gedaan met spelen. Ff wat lief gedaan tegen hem en nu ligt ie te slapen.

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #29 Gepost op: januari 17, 2019, 18:34:29 pm »
Arme Pip pootje pijn gedaan?