Welkom gast, aub log in of registreer om volop van het forum te genieten.

Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: geen tennisballen  (gelezen 1489 keer)
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic.
Linsey
Blaffertje

« Antwoord #15 Gepost op: Maart 08, 2009, 23:53:53 »

Zou dat dan ook het geval zijn met tennisballen die speciaal verkocht worden voor honden? Zover ik kan zien en voelen hebben die precies een ander materiaal aan de buitenkant.  denk
Zorrathello
dikkopske

Geslacht: Vrouw

ik hou van jou

« Antwoord #16 Gepost op: Maart 09, 2009, 13:02:38 »

Ik veronderstel dat die tennisballen safe zijn voor de honden, daar zou ik toch vanuit gaan. De ontwerpers en makers van hondenspeelgoed zullen toch wel marktonderzoek verrichten en ook op de hoogte zijn van het gevaar van steenwol voor de tanden van de honden en zullen wel ander materiaal gebruiken voor hun trennisballen.

Goed getrainde honden doen geen poging je lunch te delen, ze geven je alleen zo veel schuldgevoel dat je er niet van kunt genieten
els
AdviesRaad
Keffertje

« Antwoord #17 Gepost op: Maart 09, 2009, 16:05:04 »

daar vrees ik toch wat voor, denk dat fabrikanten vooral uit zijn op winst...en zich dan al snel zullen indekken met 'onrechtmatig gebruik' (kauwen ipv spelen) in te roepen ofzo  weetniet

ik vond de hondentennisballen wel altijd veel rapper stuk gaan maar ik dacht dan eerder aan inferieure kwaliteit -omdat het toch maar voor de hond is

Linsey
Blaffertje

« Antwoord #18 Gepost op: Maart 09, 2009, 21:02:18 »

Ja, daarmee ik mij dat ook afvroeg, er zijn zoveel dingen op de markt speciaal voor honden die eigenlijk niet goed zijn en zelfs gevaarlijk.

Ik heb hier wel een paar hondentennisballen in huis liggen, maar daar word eigenlijk niet echt naar om gekeken, enkel als ik zelf meespeel en ze weggooi worden ze interessant totdat ik stop met ze weg te gooien. Kai knabbelt vooral op touwen, pluche diertjes en latex speelgoed. Lotje die plukt graag pluche diertjes tonge
anette
Snuffeltje

« Antwoord #19 Gepost op: Maart 22, 2009, 17:48:40 »

Mijn honden krijgen nooit meer een tennisbal. 5 jaar geleden zijn wij onze dobbermann van bijna 2 jaar oud verloren. Hij had buiten een stukje tennisbal gevonden en daar wat van opgegeten. Drie operaties heeft het ons gekost. Al waren het er 10 geweest als ik daardoor onze hond had kunnen behouden. Nu 5 jaar verder en 3 nieuwe honden kunnen wij nog huilen om onze dobbermann. Dus bij ons niet voor de tanden maar het gevaar van een tennisbal mogen onze honden nooit met een tennisbal spelen.

ben gek op dieren en de natuur
Zorrathello
dikkopske

ik hou van jou

« Antwoord #20 Gepost op: Maart 22, 2009, 22:08:49 »

Ja, maar had dat te maken met de tennisbal op zich of de materie ervan? Of zou het ook kunnen gebeurd zijn had hij een stuk van een andere (gummi-)bal gevonden of ander stuk speelgoed?

Goed getrainde honden doen geen poging je lunch te delen, ze geven je alleen zo veel schuldgevoel dat je er niet van kunt genieten
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  

Ga naar: