Welkom gast, aub log in of registreer om volop van het forum te genieten.

Pagina's: 1 ... 8 9 [10] 11 12   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: wedstrijden Elbee  (gelezen 11515 keer)
0 geregistreerde leden en 5 gasten bekijken dit topic.
Xtreme Taz
Verjaardagsbazin
Lang Tongblad

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #135 Gepost op: Mei 29, 2010, 23:12:16 »

duidelijk verslagje  hihi

voor de score  klap klap

http://www.bloggen.be/cairn/

Enkel echte vrienden laten hun pootafdruk achter in je hart.
*~*DF*~*
Administrator
knuffelaartje

Geslacht: Man

« Antwoord #136 Gepost op: Mei 30, 2010, 00:28:12 »

pfff

proficiat voor de hond... maar 't baasje, daar is duidelijk nog werk aan  hmm fluit

Geniet van elke dag... mijn lieve schat... ik zie je graag
yvy
Snuifdooske

« Antwoord #137 Gepost op: Mei 30, 2010, 15:46:07 »

mooi resultaat en verslagJE  hihi

www.bloggen.be/doggylover

-   Manchester Terrier & Chihuahua -
Borderfan
Deugenietje
*

A woman's best friend is her Border Collie!

« Antwoord #138 Gepost op: Juni 08, 2010, 06:31:55 »

Heel mooi resultaat.  thumbsup

els
AdviesRaad
Keffertje

« Antwoord #139 Gepost op: Juni 09, 2010, 13:26:43 »

Zondag in De Haan gaan spelen.

Schrijft een mens een wedstrijd in aan de kust - gaan al de kustbewoners in 't binnenland gaan wandelen  tonge
Maar ik mocht vroeg gaan spelen dus dat kwam nog goed uit. Thuis vertrokken rond 9 u met stralend zonneke, toegekomen in De Haan iets na 10en met een plensbui  hmm

Om 11 u was het droog en ik besluit zonder regenbroek het terrein op te gaan. Beetje dom want ik ben kliedernat geworden, en Elbee was ook een verzopen soepkip  ojee

Eerste oefening was het ter plaatse blijven, in zit, dat was OK.
Dan de volgoefening - logische opbouw en geen té lastige dingen - wel een strenge keurster. Tegen de verwachting in heeft Elbee echt zijn best gedaan met zijn zitvoors en voeten - 2 puntjes kwijt en nog een -1 wegens zelf ergens een fout gemaakt (weet niet waar).
Daarna het verloren stokje en ondertussen was het echt beginnen gieten, bevorderlijk voor de reuk is dat niet dus er waren wel wat honden die het misten, maar Elbee heeft netjes zijn spoor gelopen en stokje gevonden  headbang
Onderweg wel 2 punten kwijt - hij bleef achter in een zwembad, ik denk dat hij een houding verwachtte  weetniet
Wisselen van terrein en oefening programma 1 : 2 minuten liggen - geen probleem.
Terugsturen naar de plaats. Was op een trapje met een nephouding er vlak naast. Heeft mij een punt gekost omdat hij voor zijn houding een bijbevel nodig had maar het terugsturen zelf was heel goed  thumbsup (al is Elbee eerst willen blijven staan onder een partytent, daar was het droog vond hij  grijns)
De houdingen - uit het zicht - bijbevel houding staan - 't zou niet mogen  ojee
En als laatste de apport. Staat daar een soort berg met een gat in - we moeten dan bovenop gaan staan en het voorwerp door een gat naar beneden laten vallen. Hond moet trap af en door een buis dat voorwerp gaan halen. Veel te ingewikkeld voor honden die het nog nooit kunnen oefenen hebben, er hebben op de hele dag slechts 5 honden hun apport gehaald  aw Elbee dus niet.

Resultaat 128/150 en we waren daarmee nog 11de  klap

Xtreme Taz
Verjaardagsbazin
Lang Tongblad

« Antwoord #140 Gepost op: Juni 09, 2010, 17:23:08 »

klap klap klap klap

http://www.bloggen.be/cairn/

Enkel echte vrienden laten hun pootafdruk achter in je hart.
Riet
AdviesRaad
Lang Tongblad

« Antwoord #141 Gepost op: Juni 09, 2010, 20:51:28 »

thumbsup Goed gedaan voor twee verzopen kiekens  hihi

Borderfan
Deugenietje
*

A woman's best friend is her Border Collie!

« Antwoord #142 Gepost op: Juni 19, 2010, 14:20:18 »

Heel goed gespeeld.  thumbsup

*~*DF*~*
Administrator
knuffelaartje

« Antwoord #143 Gepost op: Augustus 23, 2010, 21:06:41 »

verslagje van zondag?  zonnebril

*~*DF*~*
Administrator
knuffelaartje

« Antwoord #144 Gepost op: November 11, 2010, 22:17:07 »

hoe was ie?

*~*DF*~*
Administrator
knuffelaartje

« Antwoord #145 Gepost op: Januari 21, 2011, 01:04:51 »

al een eind geleden dat we nog wat van Elbee te horen kregen eh  twister

yvy
Snuifdooske

« Antwoord #146 Gepost op: Januari 21, 2011, 01:25:21 »

Denk dat t'bazinneken lui geworden is, ofwel durft ze er nie meer over te schrijven door de resultaten hihi weetniet

www.bloggen.be/doggylover

-   Manchester Terrier & Chihuahua -
els
AdviesRaad
Keffertje

« Antwoord #147 Gepost op: Februari 27, 2011, 21:20:23 »

't Was het laatste - én ik heb ook bijna niet meer gespeeld  wink

Vandaag op eigen club.

Begonnen met de apport. We hebben op het terrein een soort hokje, de grootte van een bushokje maar in hout. Daar rond hadden ze hekkens geplaatst en aan de achterzijde wat breder gelaten zodat we het voorwerp daar in dat vak moesten gooien. De ingang was dus tussen hek en hokje maar heel veel hondjes kozen dan voor de ingang van het hok en gingen daarin zoeken ipv rechtdoor hun doolhof verder te lopen. Langs de zijkant was er ook nog een nepgang. Ik was er niet gerust in want Elbee blijft ook vaak prutsen onderweg - maar hij heeft dat toch netjes gedaan  duim omhoog
Daarna het terugsturen naar de plaats. Kort wandelingske, met een houding liggen onderweg op een bank en dan nog wat over het brugje lopen om aan de voorzijde van dat brugje te eindigen en dat was dan hun plaats. Zitvoor voor een flessengordijn, voet ernaast - en dan opsturen. Elbee is direct naar de juiste plaats gelopen  duim omhoog
Houdingen programma 1 - op een rij opstaande kamionbanden, geen probleem.
De volgoefening. Niks ondoenbaar, een zitvoor op een half vat en een voet aan een stelling gemist. Ik was bang voor de houding zit, die was in looppas, hond op de kattenloop, op het stuk terug bergaf. Maar dat heeft hij dus goed gedaan  duim omhoog
De 2 minuten blijven , houding staan, geen probleem.
Houdingen programma 2 in een ijzeren aanhangwagenske OP een zak met blikjes. Elbee springt daar in op bevel maar schuift dan helemaal naar voor met zak en al. Dus ik geef hem tijd om evenwicht terug te vinden en geef dan pas beginhouding staan. Blijkbaar mocht ik niet gewacht hebben, ze hebben mij een bijbevel gegeven voor die eerste houding  negatief Andere houdingen waren goed.
En toen de laatste oefening, verloren stokje. Erg verraderlijk, heel veel honden gemist. Het leek nochtans peopsimpel. Vertrekken langs de afsluiting. Na een meter of 5 hoek naar links afsluiting volgen en stokje in de hoek werpen. Afsluiting volgen tot op het einde (die stopt halverwege het terrein) en rechtsom aan de andere kant van de draad in looppas. Aan de hoek waar het stokje ligt naar rechts meedraaien (staat een poortje in de omheining) en 10 meter voorbij het startpunt omdraaien en opsturen. De hond moet dus gewoon op en af een hoek maken. Gek genoeg liep het heel vaak fout bij de terugkomst. Honden die aan de andere kant van de draad tot bij baasje kwamen en het zo wel goed vonden, maar ook veel honden die halverwege de gang op de terugweg toch ineens weer omdraaiden.
Maar Elbee heeft dat goed gedaan, het voordeel van een trage hond die er dan wél zijn hersens bijhoudt  zonnebril
Eindresultaat 147/150, goed voor een 10de paats en twee zakjes snoepjes  joepie

sabine
AdviesRaad
Gravertje

« Antwoord #148 Gepost op: Februari 27, 2011, 22:02:33 »

knap resultaat  joehoe

*~*DF*~*
Administrator
knuffelaartje

« Antwoord #149 Gepost op: Februari 27, 2011, 22:06:35 »

Mooi resultaat, maar ik dacht dat 147 hoger ging zijn... dan zijn er een pakje in barrage gegaan...

Pagina's: 1 ... 8 9 [10] 11 12   Omhoog
  Print  

Ga naar: