Vanmorgen naar Hasselt gereden want ik mocht daar gaan spelen om 10 u

, ik denk dat ik op mijn inschrijvingspapier verkeerdelijk voorkeur voormiddag had geschreven

Maar 't is gelukt, Elbee en ik stonden om kwart voor 10 uitgeslapen (ahum) te wachten.
Onze eerste oefening was het blijven, houding zit. Geen punten op verloren, Elbee is solidair met mij en doet zijn best ondanks de kleine oogskes

Daarna de houdingen, op een wiebeltoestel - geleider uit het zicht en achter de hond. Elbee heeft zich iétsje gedraaid maar zeker geen halve toer dus alle punten

Het verloren stokje. Direct bij het vertrek laten vallen achter een flessengordijn. Dan in een container een toerke gaan draaien en vervolgens een klein parcourtje wandelen. Is zonder problemen gelukt, al was hij mij efkes kwijt, oogskes dus toch niet te best open

Apporteren was makkelijk, gewoon rechtdoor het bos in, over een heuveltje. Geen probleem.
Het terugsturen naar de plaats. Ook in dat bos en ik vond dat maar niks omdat er dan weinig orientatiepunten zijn. Elbee heeft zich 1 keer moeten gaan herleggen, hij lag eerst op een meter. Maar wat wel niet door de beugel kon, hij heeft zijn zitvoor én zijn voet geratteerd

-2 dus
De wandeling - trap op en af, liggen in een flessenbak oa... en toch wat lastige zitvoors en voeten. 3 punten kwijt zag ik op het blad. Dewelke weet ik nog niet.
145/150 dus - wat gezien het onmenselijke uur heel goed is

Rangschikking kan ik nog niet weten natuurlijk maar 't is een grote wedstrijd en er liep redelijk wat 'belangrijk' volk dus daar komen nog goeie punten uit vandaag