Auteur Topic: Café 2018 - De Leutigoards  (gelezen 9318 keer)

Offline rita

• Verjaardagsbazin
  • Snoepertje
  • Geslacht: Vrouw
Re: Café 2018 - De Leutigoards
« Reactie #1035 Gepost op: september 09, 2018, 09:57:00 am »
 :zwaai:

al 2 dagen niks gepost  :eehm:  vergeten

sedert een tijdje hangen hier in huis rookmelders en ik heb het geweten maandag.   'k was aan het koken en ik heb hier geen dampkap  :rolleyes:  'k doe wat water bij m'n jus en opeens begon da ding te teuten dat het geen naam heeft , 'k verschoot mij een bult .  om dat uit te zetten moe je op da onderste duwen had dien vent gezegd maar das gemakkelijker gezegd dan gedaan ze , m'n armen rijken nie tot aan het plafont en tegen da je een stok of zo gevonden hebt is gans het gebuurte wakker  :hihi:

gisteren tijdens m'n wandeling een speelse golden tegen gekomen , eentje die eens geen intresse had voor nuka's poep  :rofl:

Offline Binno

• Platsmoeltje
« Reactie #1036 Gepost op: september 09, 2018, 14:04:42 pm »
oh help, dat zou nog iets voor mij zijn Rita :eek: ik krijg het aan mijnen tikker van het verschieten denk ik :hihi:

goeiemiddag :waved:

eindelijk met Moos nog eens kunnen gaan zwemmen, da was lang geleden met die blauwalg en botulisme toestanden in de zomer,
toen durfde ik dat nergens meer te riskeren
afin, Moos content ik ook content  :crazy:
't water was wel nog ferm gezakt, 't zal nog serieus mogen regenen (liefst 's nachts :mrgreen:) eer dat allemaal weer wat aangevuld is

Offline viviane

• Kwispeltje
« Reactie #1037 Gepost op: september 09, 2018, 17:03:00 pm »
De batterij van zo'n rookmelder was op een keer plat, natuurlijk in het midden van de nacht je gaat nooit anders zien e, echtgenoot vast in slaap die had niets gehoord en ik maar foefelen om dat ding open te krijgen om die batterij er uit te halen en ondertussen Ché proberen te kalmeren want die panikeerde, ik kon er niet mee lachen hoor 's anderdaags, dus als je om de paar seconden een luide piep hoort Rita en je weet niet vanwaar het komt dan is het de rookmelder :hihi:
Binno ik weet niet eens of Ché kan zwemmen hebben het nooit geprobeerd, een van onze andere honden had een panische angst van water, en er zat ook  Groenendaeler  in dus  :kweetni:
Het was heerlijk weer vandaag heb weer genoten van het zonnetje ikke blij  :joepie:
Nog een prettige avond  :waved:

Offline rita

• Verjaardagsbazin
  • Snoepertje
« Reactie #1038 Gepost op: september 10, 2018, 10:33:37 am »
 :groet:

viviane die batterij vliegt daaruit ze voor deze winter , anders mag ik konstant met de stok klaar staan  :hihi:

de vakantiegangers zijn op weg naar huis   :joepie: :joepie:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
« Reactie #1039 Gepost op: september 10, 2018, 14:09:13 pm »
De vakantiegangsters zijn thuis intussen, maar helaas de slechte pols/hand ook terug mee.

Tijdens ons verblijf veel last gehad van wespen in den tuin - die was groter dan bij ons thuis, dus de hondjes hebben zeker wel fun gehad. Op een bepaald moment heeft Pharos gehapt naar zo'n wesp en efkes binnen gehad, meteen uitgespuwd... goddank niets te merken dat die gestoken heeft....

en anders héél veel gewandeld. Pip was meer pompaf dan Pharos :lol: die kon nog wel een uur doorgaan denk ik. Pip is dat ook nooit gewoon geweest hé. Hij werd door de ex-eigenaren altijd in een pension gedropt...

Enkel in het doorrijden was ie wat gepikeerd en heeft ie Pharos onder z'n voeten gegeven. Ik wijt het aan 't feit dat Pip 3u autorijden niet gewoon is...

Vanavond dan eens de tracks en de foto's doen si... Dat de thuisblijvers kunnen meegenieten van m'n toerkes in 't Eifel-land van Duitsland. Niet eens zo ver van de grens af hoor.

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline viviane

• Kwispeltje
« Reactie #1040 Gepost op: september 10, 2018, 17:47:54 pm »
Rita , Binno en ik hebben het fort gehouden die week :hihi: Goede reis gehad Tim? jammer van de pols, na een paar van die reisjes gaat Pip dat wel gewoon worden denk ik, een week is toch rap voor bij é, ben benieuwd naar de foto's
Nog een prettige avond  :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #1041 Gepost op: september 10, 2018, 19:11:36 pm »
week van mij mag gerust langer duren, maar Hans kan niet zo wandelen als ik en dan gaat het voor hem wel vervelen.

Ja, de hand... toch wat lastig, gezien ik graag typ.

ivm het fort: was fijn te ontdekken dat ik toch te lezen had toen ik terugkwam  :thumbs: voor de 3 dames  :LOL:

Goedenavond allen :waved:

Daarnet moesten we op bezoek bij een mijnheer die vandaag 92 is geworden. Het gaat niet zo goed met hem. Een maand of 2 geleden werd er kanker bij hem vastgesteld.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #1042 Gepost op: september 13, 2018, 08:52:34 am »
11 september rustig aan me voorbij laten gaan. Iedereen vraagt altijd maar 'waar was je die dag?' ik zou het bijgot niet meer weten. In ieder geval niet waar er nieuws te rapen viel, want ik zag het pas toen het al gebeurd was. Idem voor 22 maart in Zaventem trouwens. Was toen net aan 't werk bij een klant die van een radio nog nooit gehoord had.

Goedevoormiddag iedereen :waved:

Gisteren in Zwevegem gewandeld... aangenaam toerke. We waren met 4, meer moet dat niet zijn. Zolang ik er een paar kan overtuigen hoe goed m'n toerkes zijn...

en normaal de 23ste drankstand op die wandeling, maar ik heb er al geen zin meer in eigenlijk. Diegene die ik ken van de organisatie liet gisteren per mail weten dat ze geen tijd had voor de organisatie daarvan - terwijl zij zich daar niets van moet aantrekken, ik moet enkel mijn drank hebben - en diegene die er zich wel van aantrekt is iemand die liever belt (en dat doe ik dan weer niet graag) en ze waren het sowieso al vergeten mee te nemen in hun 'agenda'... dus de zin is nu echt wel weg...

dan niet. Dan ga ik gewoon wandelen.

ze hebben hun routes gekregen, dus das 't belangrijkste.

Straks komt poetshulp Joyce langs, dus ik ga nu maar eerst stappen met de hondjes - sowieso hun uur - en dan ga ik me eens gaan bezighouden met de tracks van de wandeling van dinsdag en van op reis.

Offline els

• AdviesRaad
  • Racertje
« Reactie #1043 Gepost op: september 13, 2018, 12:23:30 pm »
:zwaai:

geen tijd om te kletsen, veel pootjes te entertainen  :8

Offline viviane

• Kwispeltje
« Reactie #1044 Gepost op: september 13, 2018, 17:26:53 pm »
Goeienavond
11 september was ik op het werk in de Carrefour en heb alles kunnen volgen op de tv's die daar hangen, het was op dat moment op eens heel stil in de winkel, iedereen zelf de mensen die aan de kassa's stonden om te betalen waren aan het kijken ik ga die dag nooit vergeten
Vandaag is heel mijn routine over hoop gegooid, deze morgen geen boodschappen kunnen doen om dat we Ché zijn eten van bij zoo+ verwachten die zijn natuurlijk niet af gekomen, het is voor morgen voormiddag, deze namiddag met Kómee gingen we petanque  maar er was te weinig volk, we zijn dan maar met de fiets naar Raverzyde gereden langst de kust baan, het was heerlijk geen wind en in het zonnetje heb er echt van genoten, volgende week gaan we met een huifkar een toer doen en zaterdag de 22ste is er de Oostende mid night run ik ga in de namiddag om te helpen
Zo dat was het dan nog een prettige avond   :waved:

Offline rita

• Verjaardagsbazin
  • Snoepertje
« Reactie #1045 Gepost op: september 13, 2018, 18:30:48 pm »
 :avond:

ik weet da eigenlijk ook nie meer waar ik was op 9/11 .

gisterenavond 3 moorden gepleegt  :hihi:   3 dikke zwarte spinnen hadden een sex orgie geplant in m'n huis maar da was buiten mij gerekent   :knuppel:  elk een klap op hun kop en 't was gedaan

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #1046 Gepost op: september 13, 2018, 19:17:58 pm »
arme diertjes :tong:

als de pootjes liggen te rusten, heb je wel tijd eh Els  :twister:

Goedenavond iedereen :waved:

ik wil dat ook nog es doen, een huifkartocht... met echte paarden vooraan en geen tractor hé, want dat doen ze zo via een kinderboerderij in Zedelgem.

Ben vandaag naar Moen geweest, ligt naast Zwevegem... maar twas niet zo goed als in Madonna. Wel goed weer gehad... das ook al veel, in vergelijking met gisteren.
Zo Typisch België.... Ene dag zus, andere dag zo.

Ché geen eten vanavond?  :hihi:

Offline Binno

• Platsmoeltje
« Reactie #1047 Gepost op: september 14, 2018, 07:16:14 am »
huifkar met een tractor? waar halen ze het vandaan :hmm:
't zijn juist die paarden die de charme geven

en van spinnen gesproken, op korte tijd nog nooit zoveel grote dikke spinnen in huis gehad, brrr :bang: :knuppel:

goeiemorgen allemaal  :waved:

Offline viviane

• Kwispeltje
« Reactie #1048 Gepost op: september 14, 2018, 17:24:29 pm »
Goeienavond,
Foei Rita die beestjes moet je buiten zetten en niet dood doen é, zulke nuttige beestjes ik pak ze op met een kaartje en een glas en doe ze dan buiten é
De huifkar is met paard zoals het moet, het is een mens die op Stene woont die dat doet, hopelijk hebben we mooi weer
We wachten nu al 2 dagen op onze bestelling van zoo+ ze mogen nu wel komen want moet nodig boodschappen gaan doen ben van alles een beetje uit
We mochten Bpost tussen 10 en 21 uur verwachten maar ik geloof er niet in, buiten mijn toer met Ché deze morgen nog van heel de dag niet buiten geweest, echtgenoot ga mogen een andere dag nemen om te bestellen en niet meer de zondag mijn hele routine lig over hoop en morgen leveren ze niet zeker, gelukkig heeft Ché nog brokken voor een paar dagen
Zo genoeg gezaagd tot morgen :waved:

Offline Binno

• Platsmoeltje
« Reactie #1049 Gepost op: september 15, 2018, 10:42:16 am »
Zo, 100 kilo rollen versvleesvoer liggen in de diepvriezer, de hondjes kunnen hier weer een tijdje voort.

Ik hoop dat jullie bestelling snel geleverd wordt Viviane, heel vervelend dat wachten en al helemaal als ze er dan niet doorkomen en je voor niks zit te wachten.

Goeiemiddag allemaal en geniet van jullie weekend. :zwaai: