Auteur Topic: Café 2018 - De Leutigoards  (gelezen 10711 keer)

Offline viviane

• Blaffertje
  • Geslacht: Vrouw
Re: Café 2018 - De Warmtebron
« Reactie #975 Gepost op: augustus 06, 2018, 17:08:10 pm »
Goeienavond
Nog geen mug gezien deze zomer, nog thans staan alle ramen open beneden ze  komen niet binnen  om dat ze weten dat wij geen zoet bloed hebben
Deze morgen maar een halve toer gedaan was te warm voor Ché, wil hem niet over belasten, dan maar op een bankje gezeten in de schaduw was ook fijn
Kuismadammetje geweest ze had nog een half uur over en ze vraagt naar meer werk, ze wil mijn keuken kasten uit wassen volgende keer zal haar maar laten doen zeker een kast per keer  :kweetni:
Zo dat was het dan weer voor vandaag nog een prettige avond en tot later  :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
« Reactie #976 Gepost op: augustus 06, 2018, 23:32:48 pm »
beetje meer pauze verplichten met zo'n weer. Ik kan dat niet meer voor de volle 100% kasten uitkuisen... Dat zal nog wat geven naar de toekomst toe, naar nieuwe klanten...

Goedenacht allemaal :waved:

daarnet Pip onder z'n poten gegeven, staat in zijn dagboek.

gewandeld naar water en weer gans alleen in dat bosje, zalig toch. Stokje gesmeten, Pharos er ook in... en Nuka natuurlijk ook. Reetjes gezien...

kga ne keer om 01u00 in bed duiken denk ik... morgen wordt evenwel een even saaie dag als een ander, maar tis toch wat speciaals... we gaan naar de winkel om een nieuwe voordeur. 't is dringend nodig :D

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #977 Gepost op: augustus 07, 2018, 10:24:38 am »
Goeiemorgen iedereen :waved:

er loopt hier eentje te zweten. kvind het nochtans niet warmer dan anders :lol:

Offline els

• AdviesRaad
  • Racertje
« Reactie #978 Gepost op: augustus 07, 2018, 15:36:32 pm »
Die voordeur krijg je verniet  :hihi:

Goeiemiddag  :zwaai:

Mijn poetshulp zag het toch nog zitten... ik heb haar maar getoond waar de ijsjes zitten in de vriezer - meer kan ik niet doen  :kweetni:

Ik hoop dat we vanavond toch wat kunnen trainen, zondag Wilma's laatste wedstrijd in programma 1, ik heb toch al gevloekt ja, haar gemiddelde ligt hoog genoeg voor de Belgian Winner maar ik heb te weinig wedstrijden gespeeld hé - onderweg enkele mindere gehad en mij dus niet moe gemaakt aan veel inschrijven  :fluit: :doh:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #979 Gepost op: augustus 07, 2018, 15:45:32 pm »
de wolken hangen hier al, veel wind en wat gespetter... tis mss nog maar het voorspel :lol: :denk:

we zullen wel zien straks op stap.

meer wedstrijden inschrijven eh Els, ... slimme :tong:

Offline rita

• Verjaardagsbazin
  • Snoepertje
« Reactie #980 Gepost op: augustus 07, 2018, 16:10:01 pm »
drukkend warm ja geen spetters , de wind is alweer gaan liggen .

:headbang:  winter waar ben je  :hihi:

ik hou da nie lang meer vol ze die hitte en dan ook nog gezwollen voeten die pijn doen  :grrr: :grrr:

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #981 Gepost op: augustus 07, 2018, 17:10:09 pm »
Goeienavond
Van mij mag de zomer nog wat uit blijven hoor Rita, al had ik vandaag toch wat last van mijn adem, mijn man is vandaag getest in de kliniek hij heeft moeten fietsen met een zuurstof masker op zijn gezicht en dat met die warmte Dr D'oghe  zei dat de resultaten redelijk waren, maar ik denk dat mijn man zich niet te erg heeft in gezet, nu ja ik was er niet bij é
Mijn poets hulp eet geen ijsjes ze moet op haar gewicht letten wij eten dan samen ons appeltje op, das gezond bezig zijn é Els  :hihi:
Tim zij heeft het zelf voor gesteld om de kasten uit te wassen zal haar maar laten doen é
Heb zo de indruk dat Ché een beetje vermagerd is voel al min of meer zijn ribben wat mij heel blij maakt, het is ook beter voor het beestje zelf, hopelijk blijft zijn prostaat goed en moet hij geen chemische castratie meer hebben want daar verdikken ze ook van é
Succes met je nieuwe voor deur Tim, ik ben tegenwoordig blij met saaie dagen want ieder keer als ik er over klaag gebeuren dingen die niet zo goed zijn, ik laat het tegenwoordig maar zo ik vraag niet meer naar spanning 'tis goed zo
Zo dat was het voor vandaag nog een prettige avond  :waved:

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #982 Gepost op: augustus 07, 2018, 17:12:08 pm »
Het was de winter die mag uitblijven Rita niet de zomer heb het graag warm en in de winter krijg ik nooit warm genoeg  :kweetni:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #983 Gepost op: augustus 07, 2018, 23:02:20 pm »
Fijn dat je ook niet van de winter houdt. Veel te koud.

van de 365 dagen hebben we nu es 50 dagen goe weer en nog klagen ze... :zucht:

ben nog aan 't zien naar een film en daarna gaan we slapen...

Pip weer stout geweest tegen Pharos... 't begint me de keel uit te hangen...

Citaat
hij heeft moeten fietsen met een zuurstof masker op zijn gezicht

dat heeft Hans na zijn longembolie ook moeten doen.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #984 Gepost op: augustus 09, 2018, 23:24:59 pm »
We gaan nog es moeten kijken voor een foto van een hondje voor op de voorpagina...

ik koos voor Ternat om te wandelen, maar 't was er droog... :lol: helemaal anders aan de Belgische kust waar de stortvloed nederdaalde... bij het uithalen van m'n honden - om met ma een kaffie te gaan drinken - was mijn poepe goe nat, want ik stond met m'n rug naar de striemende vlaag toe...

En morgen? tja... nog niets gepland.

Ik weet wel dat Pip redelijk moe was. Ik merk dat... als hij moe begint te worden, blijft hij achterhangen... Zoals Chucky aan onze hielen liep, dat doet Pip ook.  :hihi:

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #985 Gepost op: augustus 10, 2018, 17:00:06 pm »
Goeienavond
Niet veel te melden, juist dat ik het niet warm vond vandaag en dat ik de regen al beu ben geef mij maar het zonnetje
Echtgenoot en Ché waren gisteren namiddag lekende nat en ze zijn juist maar een straat ver geweest
Zo nog een prettige avond en hopelijk morgen mooier weer

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #986 Gepost op: augustus 11, 2018, 00:38:25 am »
Ja, de kust was nat hé :lol:

Goedenacht :waved:

gisteren naar 't Ryckeveldebos geweest en effe meegewandeld met een lieve man met dito hond. Pharos was er zot van... 't rare is dan dat als hij zot doet tegen een hond, Pip daar niets van zegt... en op 't eind van de route speelde Pharos rond Pip, zoals hij deed met Chucky... of Pip was te moe om te reageren :lol:

een voorbeeld van dat 'gezag' Pharos durft bijna niet meer binnen te komen voor zijn eten... 'k moet dan Pip in de hoek zetten als het ware en hem binnenroepen... ik vind dat zielig, rangorde of niet... en daardoor heb ik soms spijt dat we Pip in huis gehaald hebben... zo zie je dat castratie niets helpt bij dominantie.

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #987 Gepost op: augustus 12, 2018, 16:57:54 pm »
 :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #988 Gepost op: augustus 12, 2018, 23:47:12 pm »
Morgen ofte vandaag... ga ik eens kijken voor de track van donderdag en de foto's

vrijdag de track voor mezelf houden, maar de foto's mogen wel gezien worden

zaterdag en zondag dezelfde toer gedaan, maar in de ene meer straat dan in de ander :lol: en zondag had ik Nele mee

en morgen op m'n Kranige Pootjespagina schrijven waar ik woensdag heen wil.

Voila

das mijn taak online

en offline, moet ik kijken voor papieren voor 't ziekenfonds... omdat ik de 14de een jaar 'ziek' ben ... ik ga over in invaliditeit en ze moeten allemaal nieuwe papieren hebben... kwestie van papierslag. en dan moet IK bellen om een afspraak te maken... were typisch datte.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #989 Gepost op: augustus 13, 2018, 15:52:18 pm »
voila

de foto's staan in de theorie van het Praetbos en de andere bij de wandelfoto's leden.

ik ben rond 10u45 naar buiten geweest met de hondjes. En rond 11u30 hebben we een regenbui gehad.

Nu ga ik wandelen met de hondjes in Zedelgem... tot later :waved:

enne: goeienavond eh :D