Auteur Topic: Café 2018 - De Leutigoards  (gelezen 9371 keer)

Offline viviane

• Kwispeltje
  • Geslacht: Vrouw
Re: Café 2018 - De Warmtebron
« Reactie #900 Gepost op: juli 04, 2018, 17:08:06 pm »
Goeienavond

Gisteren namiddag een gezellige namiddag gehad met mijn zus, een beetje in 't stad geslenterd een ijsje gaan eten en een Rodenbach gedronken dat was zeker al meer dan 35 jaar geleden dat ik dat nog gedronken heb heeft wel gesmaakt
Heb haar gister avond nog gebeld of ze goed thuis is gekomen, want is dat een soepe daar aan de kapellebrug, we zijn naar het gerechtshof moet gaan om een bus te nemen, en zij is dan nog moeten overstappen aan het station
Als onze ouders oud worden maken we ons als maar meer zorgen é Els, maar we mogen ze niet betuttelen al is dat wel moeilijk soms
Anders niet veel nieuws, nog een goeienavond  :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
« Reactie #901 Gepost op: juli 04, 2018, 19:41:42 pm »
ik ben blij dat ik in Zandvoorde woon, zo te lezen :lol:

Hondjes mogen deze zomer los op het klein strand van Oostende... tis een begin en hopelijk voldoen de toeristen er ook wat aan... Want das wel gemakkelijk om het effe in de gazet te laten zetten dat je dan ook de hondenpoep moet opruimen...

Dat ze dat maar in het info-blad voor de toeristen ook zetten...

Goedenavond iedereen :waved:

Rodenbach... ik dronk ooit eens een Vichtenaere, dat leunt daar tegenaan :wink: ook niet slecht :D

Deze namiddag gewandeld, maar hadden we in de volle zon moeten lopen, waren we zwart geblakerd denk ik :lol:

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline els

• AdviesRaad
  • Racertje
« Reactie #902 Gepost op: juli 05, 2018, 10:33:05 am »
Goeiemiddag  :zwaai:

Citaat
Als onze ouders oud worden maken we ons als maar meer zorgen é Els, maar we mogen ze niet betuttelen al is dat wel moeilijk soms
Het is vooral ons moeder die ons vader betuttelt  :doh:  Nuja ik begrijp het wel maar het is behoorlijk vermoeiend.

Ben ondertussen zelf ziek  :?  Misselijk, koorts ... dieet bestaat uit dafalgan en schweppes tonic.

We hebben vannacht een héél klein beetje regen gehad, we zullen net op de rand gezeten hebben.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #903 Gepost op: juli 05, 2018, 19:06:07 pm »
ziek met dat weer... of ziek omdat je teveel op je hooivork legt...

Goedenavond allemaal :waved:

ik ben m'n spullen gaan opruimen en effen leggen voor m'n wandeling van de 29ste in Zedelgem. Alles mooi bij elkaar en wat ik niet meer nodig heb, heb ik mee naar huis... zoals enveloppes. De tombola gaat toch niet meer door... en ik ga proberen dingskes te verpatsen, al dan niet gratis... zoals de bonnekes en de tombolaloten die ik nog over heb. We zien wel.

Offline viviane

• Kwispeltje
« Reactie #904 Gepost op: juli 06, 2018, 12:06:49 pm »
Goeiemiddag  :zwaai:

Citaat
Het is vooral ons moeder die ons vader betuttelt  :doh:  Nuja ik begrijp het wel maar het is behoorlijk vermoeiend.

Ben ondertussen zelf ziek  :?  Misselijk, koorts ... dieet bestaat uit dafalgan en schweppes tonic.

We hebben vannacht een héél klein beetje regen gehad, we zullen net op de rand gezeten hebben.

Dat durf ik nu ook wel doen naar mijn man na zijn hart infarct, zo van "heb je je pilletjes al genomen, ben je niet te moe?" hij heeft dat niet graag ik weet dat wel maar het is soms machtiger dan mij zelf é

Offline viviane

• Kwispeltje
« Reactie #905 Gepost op: juli 06, 2018, 12:15:13 pm »
Goeie middag
Ben een beetje vroeger vandaag, maar het ventje is naar de Cardio revalidatie dus heb tijd é, heb wel niet veel te melden, deze middag patatjes op de ouderwetse manier gekookt in een pot met water en niet in de stoom koker het is eens wat anders é, al is het gezonder in de stoom koker, maar ik had geen goesting om heel die boel uit te halen voor die paar patatjes meer had ik er niet, moet verse halen da zal voor morgen zijn denk ik, heb donderdag ook mijn appeltjes vergeten mee te brengen, :hihi: das ouder worden zeker
Zo da was het, nog een prettige namiddag en geniet van het zonnetje  :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #906 Gepost op: juli 07, 2018, 10:15:03 am »
Vers van bij de boer Viviane? :D das ook beter voor de boer hé :wink:

Goedemiddag iedereen :waved:

gisteren terug een aangename avondwandeling gemaakt in Zedelgem en een ijsje gelikt... die dat hebben afgezegd, zullen gevloekt hebben :tong:

Vandaag geen avondwandeling in groep op 't menu... 't zal een op ons eigen toerke worden.

En dan eens zien voor een nieuwe avondwandeling voor volgende week en ergens in augustus plan ik ook een zondagmorgenwandeling, want de zoon van de hondenschool-voorzitter gaat trouwen en gans de kliek is daar op uitgenodigd :tong:

en ik heb een aanvraag ingediend om met Pharos bij de beloftes te spelen - das zonder slalom, want dat kan ie zo goed nog niet.

Offline viviane

• Kwispeltje
« Reactie #907 Gepost op: juli 07, 2018, 16:52:42 pm »
Nee Tim vers van bij de Lidl  :hihi:, moest het met de fiets halen é,
Goeienavond
het is tijd dat het ventje weer mag auto rijden want 3 keer in de week naar de warenhuizen moeten dretsen doe ik niet graag, 1 keer in de week is meer dan genoeg
Een groot uur in het park gezeten, en maar kletsen tegen de oudjes die daar ook zitten heerlijk  :lol:
Slecht geslapen vannacht, had het te warm en kon mijn raam niet open zetten de meeuwen maken te veel lawaai en mijn buurman ook  :zot: die gaat aan het zingen amai en uit volle borst é
Zo dat was het voor vandaag nog een prettige avond en tot later  :waved:

Offline els

• AdviesRaad
  • Racertje
« Reactie #908 Gepost op: juli 07, 2018, 21:38:51 pm »
Goeienavond  :zwaai:

Onze avondwandeling beperkte zich tot gaan zwemmen in de put met de 2 oudste, op de hondenwei zit het vol natuurlijk maar verderop gaat het wel. Flink wat balletjes gaan halen, da's het voordeel van het jong geweld niet mee te nemen.

Verder niet veel uitgestoken, eten gaat me nog steeds niet goed af  :?

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #909 Gepost op: juli 08, 2018, 06:36:31 am »
Iemand dat klaagt dat het pokkewarm is en dan gaan wandelen in de duinen... ipv meteen aan 't strand te gaan hangen, das ook straf ...

volgende week dinsdag terug wandelen om 20u00 want iedereen hangt dan voor de buis, das 't zaligste moment. Ik heb nog nooit de Torhoutse Steenweg zo kalm geweten :lol: kunt bijna op straat wandelen met je hond los

Goedemorgen iedereen :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #910 Gepost op: juli 08, 2018, 13:47:12 pm »
Als da weerbericht blijft zoals het is, ga ik morgen m'n track afwerken in Waasmunster... eindelijk nog eens in de namiddag weg. Zoals ik gisteren al zei tegen m'n moeder: 'tis dan mooi weer, kan je niet gaan stappen' erg eh? :lol:

Goedemiddag iedereen :waved:

Offline viviane

• Kwispeltje
« Reactie #911 Gepost op: juli 08, 2018, 16:57:33 pm »
Goeienavond
Het is vandaag een maand geleden dat mijn man zijn hart infarct heeft gehad waar gaat de tijd naar toe
Het is te warm on grote wandelingen te maken in de namiddag Tim niet goed voor de hondjes
Meer heb ik niet te vertellen alle dagen zijn weer het zelfde niet dat ik het anders wil hoor heb het gezien verleden maand dat het maar uitblijft lekker saai is goed voor mij  :hihi:
Nog een prettige avond  :waved:

Offline viviane

• Kwispeltje
« Reactie #912 Gepost op: juli 09, 2018, 17:01:39 pm »
 :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #913 Gepost op: juli 09, 2018, 20:09:27 pm »
ja, tis van de 4de ook een maand geleden van Chucky... 't gaat veel te snel  :doh:

Goedenavond allemaal :waved:

deze morgen geraakte ik niet binnen bij L. Bleek dat ze was gevallen en ze kon niet tot aan de deur komen. Haar broer opgetrommeld en zo geraakte ik dan binnen. Haar gsm gegeven, zodat ze kon bellen naar de dokter en die heeft dan een ambulance laten komen om haar naar de kliniek te brengen... tapijten hé  :zucht: ze schuifelt ook al vooruit aan haar 86 jaar... ergens wel logisch. Die tapijten liggen daar ook al jaren... een gewoonte hé. voeten niet genoeg opgehoffen. 't zal wel voor een poos zijn eer ik haar terugzie... tis geleden van midden aug dat ze was gevallen. 'k was zo content dat ik terug kon komen ... valt ze nu, toeme toch.
Kga daar al van 2006, dus ze ligt me wel nauw aan het hart, om eerlijk te zijn.

Deze namiddag gewandeld in Waasmunster, 24 graden... was nog te doen. Hondjes hebben water gehad op 't eind, dat maakt dat ze hun opgewarmde lijven even konden afkoelen... Els is er niet willen in gaan :tong: ik ook niet trouwens. Khad geen zin in kikkers aan m'n tenen  :hihi:

Morgennamiddag wandelen met Nuka, want 's avonds gaat ze op de lappen met haar bazin en 's avonds tijdens de duivels doen we nog es een avondwandeling, zonder Nuka.

Offline viviane

• Kwispeltje
« Reactie #914 Gepost op: juli 10, 2018, 17:17:01 pm »
Goeienavond
Dat is inderdaad zo Tim met sommige mensen krijg je een speciale band, had ik in de tijd ook met een man van 92, bij hem was het leuk werken maar je hebt ook andere é mensen bij wie je niet op je gemak voelt die je als meid voor alle werken behandelde
Ja de tijd gaat snel en hoe ouder je word hoe sneller precies
Het weer is dat niet vandaag het scheelt een trui en een vest, van morgen met de fiets naar Media Markt geweest en was blij van weer thuis te zijn had het koud, geef mij maar het zonnetje 
Ze zijn weer aan het kloppen en boren naast de deur, hij heeft zijn schouwen af gebroken en nu zijn er gaten in zijn planchee en daar vaagt hij zijn brikelion in je kan denken wat een lawaai da maakt het is net een lawine die naar beneden komt
Da was het dan voor vandaag nog een prettige voetbal avond en da de rode duivels mogen winnen  :waved: