Auteur Topic: Café 2018 - De Leutigoards  (gelezen 9354 keer)

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
Re: Café 2018 - Klatschboempataatoeptoafel
« Reactie #750 Gepost op: mei 12, 2018, 08:42:03 am »
das wel te snappen

3de keer goede keer

:lol:

Goedevoormiddag :waved:

straks toertje doen in de omgeving, want deze namiddag communiefeest in Oostende... kheb er weinig zin in :lol: 't moet regenen met zo'n evenementen... ik heb er niets aan, dus ... :mrgreen:

Gisteren had je moeten afkomen, mooie wandeling... regio Poperinge IS een mooie streek, maar voor de helft van België totaal uit de haak... Carine C. had dus niet gekeken voordat ze zei 'wij komen'... Slechte punten he.  :hihi:

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #751 Gepost op: mei 12, 2018, 22:46:13 pm »
Communiefeest goed verlopen... begon met zon... tussen voormenu en hoofdmenu was 't dan wel ff frisjes buiten... Blij dat ik terug naar binnen kon :lol:

Goedenacht allemaal :waved:

2x met de hondjes in de omgeving gewandeld, vanavond naar de speelweide intussen... Veel hondjes die passeren, maar geen enkel baasje die hun hondjes ook eens willen loslaten... Of hebben ze schrik van 2 kooikers? :lol:

Nu soit... 't heeft al goed geregend intussen. Morgen voor de middag dan es zoeken naar een toerke met de hondjes... Want over de middag komt er belangrijk bezoek :D

Offline els

• AdviesRaad
  • Racertje
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #752 Gepost op: mei 13, 2018, 11:05:39 am »
Goeiemiddag  :zwaai:

Van dat beetje regen gaan mijn wortelen niet groeien vrees ik  :doh: :hihi:  Gisteren gelukkig droog gebleven want we zijn met de moto naar het sportpaleis in Antwerpen gereden  :8  Optreden was de moeite - veel spektakel - amai mijne tikker  :fluit: 

Vandaag rustig wandelingske denk ik, morgen moet Elbee dan geopereerd worden  :bang:

A ja - eurosong dus totaal NIKS van gezien dit jaar - ook mijn gewoonte ni... maar ik vind het winnend nummer wel grappig  :lol:

Offline viviane

• Kwispeltje
« Reactie #753 Gepost op: mei 13, 2018, 16:58:24 pm »
Goeienavond
 Els da kieke dinges 'k weet nie hoor alle jaren hoe gekker hoe beter in da eurosong festival ik kijk daar al jaren niet meer naar, nu ja ze doen maar
Een leuke namiddag gehad, een kapsalon gaan eten bij de turk was lekker had dat nog nooit gegeten, de taart was ook lekker maar wel zwaar best dat we gewacht hebben tot na 16 uur, een mooie orchidee gekregen ben er wel blij mee, de kinderen zijn juist weg schoondochter had nog werk voor school van morgen, dus nu op het gemakje wat uitrusten zo'n dag is toch rap voorbij é
Zo nog een fijne avond en slaap lekker  :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #754 Gepost op: mei 13, 2018, 20:54:13 pm »
Moest dat madammeke in de GAZAstrook wonen... bij de mensen die het land oorspronkelijk in hun bezit hadden, ze zou er 'zo' niet uitzien...

't liedje vind ik maar niets... Puur show, zoals gewoonlijk...

Goedenavond allemaal :waved:

Eerst 't Grote Bezoek gehad, daarna nog naar Ollignies gereden om een nieuwe track in te wandelen. Geen regen gehad. Dan terug naar Zedelgem, om mijn moeder nog wat te plezieren... en daarna op tijd thuis voor De Mol  :D

En Morgen is 't werken hé... das lang geleden :tong:

Offline viviane

• Kwispeltje
« Reactie #755 Gepost op: mei 14, 2018, 17:08:05 pm »
T'was meneer pastoor die de mol was en dan tegen de mensen zeggen dat ze niet mogen liegen en bedriegen foei meneer pastoor, je kan ook niet meer op de kerk vertrouwen é  :hihi:
Anders niet veel nieuws kuismadammetje is geweest dus niet buiten geweest vandaag morgen dan maar mijn schade in halen
Nog een prettige avond en slaap lekker  :waved:

Offline els

• AdviesRaad
  • Racertje
« Reactie #756 Gepost op: mei 14, 2018, 20:07:03 pm »
Goeienavond  :zwaai:

Vanmorgen Elbee dus binnen gebracht en pas om 15u30 bericht gekregen dat het goed verlopen was. Om 19u30 teruggebeld en na wat aandringen ben ik hem toch mogen gaan halen. Maar hij is effectief nog wel van de wereld  :?  Serieuze snee, behoorlijk 'gezwel' verwijderd en opgestuurd voor onderzoek. Vergeet ik te vragen wanneer ze daar de uitslag van hebben, morgen nog maar eens bellen. 't Is weer lelijk geschoren ook maar da's bijzaak natuurlijk.

Ons Fifi haar coiffuur is vandaag ook onder handen genomen. Die is weer netjes  :8

En zo tussendoor ben ik toch ook gaan werken  :hihi:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #757 Gepost op: mei 14, 2018, 20:23:16 pm »
alé fijn dat ie thuis is...

:knuff:

@Viviane: gelukkig ben ik geen kerkganger :lol: en eigenlijk liegen ze vanaf je begint over andermans biecht hé

stel dat ge vertelt dat zus A kibbelt over zus B ... en ge vertelt thuis dat ge 'iets' hebt gezegd over die 2 en één van die 2 gaat naar mijnheer pastoor en zegt: 'heeft zus C dat en dat gezegd over mij?' en hij zegt 'nee', terwijl het ja is... liegt ie ook hé :D

Goedenavond allemaal :waved:

een nieuw bepijld toerke nagezien in Kortemark. Is gene groten... ca 3.75km, maar ik heb daar toch weer wat aangehangen :lol

Offline Ilero

• Slopertje
« Reactie #758 Gepost op: mei 14, 2018, 20:39:14 pm »
 :zwaai:

De mensen hebben wat te roddelen hier in het dorp.
We zijn spullen aan het opslaan voor als we zouden verhuizen. En met de wegenwerken die dichterbij komen hadden we zoiets van wat weg is weg.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #759 Gepost op: mei 15, 2018, 12:39:55 pm »
'wat spookt dat meisje toch uit?' geroddel dan :lol:

op een rommelmarkt gaan staan ofzo, verdien je er nog wat aan :wink:

Goedemiddag iedereen :waved:

in een jeansbroek gehezen om 4u met de collega's te babbelen... "Moh Tim, das lang geleden" zeiden ze allemaal... iedereen content van me te zien. Deed deugd hoor :D

Offline els

• AdviesRaad
  • Racertje
« Reactie #760 Gepost op: mei 15, 2018, 20:37:39 pm »
Goeienavond  :zwaai:

Met Elbee gaat het redelijk. Ik ben gisterenavond in de living blijven slapen omdat ik het niet vertrouwde met die kap in de bench. Hij panikeerde er nogal mee. Van 1 tot 5 toch geslapen denk ik  :hihi:  Ondertussen gaat het redelijk, ik ben nu ook thuis gebleven van training zodat hij niet constant die kap op moet en/of in de bench moet liggen. Eten en uitlaten gaat goed, hij zwalpt wel nog, dat zal allemaal nog trekken waarschijnlijk, 't is ook een behoorlijke snee  :? 

Van het werk ga ik maar zwijgen, druk en deprimerend...

Offline viviane

• Kwispeltje
« Reactie #761 Gepost op: mei 16, 2018, 17:08:32 pm »
Veel beterschap voor Elbee Els
Goeienavond allemaal
Wat was het koud vandaag ik denk dat we naar de winter gaan in plaats van naar de zomer, en die wind heef mij maar de zon, hopelijk is het morgen beter en minder wind, want we gaan minigolf spelen in het park aan de horloge en het zou kunnen dat het balletje in het putje zal waaien in plaats dat wij het er in zullen spelen, en je gaat dat zien volgende week is er een binnen activiteit en het gaat mooi weer zijn
Anders niet veel te zeggen
Dus een prettige avond nog en slaap lekker  :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #762 Gepost op: mei 16, 2018, 23:17:17 pm »
Goedenacht... de pols werkt weer wat tegen. Vandaag met het handswiffertje gewerkt en toen ik moest schrijven, voelde ik het verspringen... pff

:waved:

gewandeld in Roeselare, begon met regen...  verleden jaar hebben we die wandeling zelfs niet kunnen doen wegens een goeie stortvlaag. 'k Was dan ook content toen de zon er een beetje doorkwam, maar in de open vlakte was er idd veel wind en dan was het terug kouder...

nog altijd aan 't zoeken naar een toer voor morgen...

en ik moet de foto's van Ollignies nog plaatsen...

Offline rita

• Verjaardagsbazin
  • Snoepertje
« Reactie #763 Gepost op: mei 17, 2018, 16:27:56 pm »
daaag    :hey:

vandaag keuringsdag voor m'n karretje en netjes goedgekeurd   :headbang:

m'n bakje is 12 jaar dees jaar en heeft nog net geen honderdduizend km en 't is nog in perfecte staat .

ik heb dan ook een badje gedaan toen ik het overkocht van iemand anders .   

toyota e  , de beste  :hihi:

Offline viviane

• Kwispeltje
« Reactie #764 Gepost op: mei 17, 2018, 16:29:18 pm »
Een leuke namiddag gehad heb wel verloren met minigolf maar dat was niet erg, ik voel het wel in mijn schouder die doe wel een beetje pijn, ga zien wat het morgen geeft, volgende week is het Djembé Afrikaanse trommels kijk er wel naar uit
Deze morgen boodschappen gedaan waren vroeg weer thuis dat heb je als je vroeg door gaat é :hihi: maar heb dat wel liever vroeger gingen we maar rond 10 uur door en was het heel druk op de baan nu is het veel rustiger,
Zo dat  was het dan nog een goeie avond en slaap lekker  :waved: