|
*~*DF*~*
|
 |
« Gepost op: Maart 01, 2009, 22:37:43 » |
|
daarnet uitspraak gehoord van een man:
'een hond moet er tegen kunnen dat men aan zijn staart trekt'
waarmee hij zoveel wil zeggen dat als een hond bijt naar een kind, nadat dat kind aan de staart trok... het kind geen enkele blaam treft...
|
|
|
|
|
|
Geniet van elke dag... mijn lieve schat... ik zie je graag
|
|
|
|
Riet
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: Maart 01, 2009, 22:40:03 » |
|
Niet geprobeerd of hij ertegen kon als men aan zijn staart trok?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Copin
Ploeteraartje
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: Maart 01, 2009, 22:53:19 » |
|
Wel, wij zaten daarstraks in een brasserie/restaurant... Garbhan was mee, en lag mooi op een sjaal te rusten. Komt de eigenares af met haar dochterke en vraagt of de kleine G mag strelen. Ok, geen probleem, de kleine blijft nog wa rondhangen en beetje achter hem aan te zitten. niks aan de hand, kind gaat weg, G legt zich weer te rusten op sjaaltje, komt de kleine na half uur opnieuw achter mijne rug de diepslapende garbhan "ambeteren" het sukkeltje schiet wakker ziet weer dat kleine mensje aan hem frummelen Tjah, wat wil je??? ik had dat gevolgd vanuit mijn ooghoeken, en zie hem beginnen tongelen en geeuwen. Ik heb haar nog 1 maal laten strelen, terwijl ik zijn hoofdje weghield en dan gezegd dat het nog een baby hondje was die nog veel moest slapen. had ik niet achter mij gekeken (Garbhan lag te slapen tussen mijn en Anneleen haar stoel) was er gegarandeerd prijs geweest. en nen hond moet daar maar tegen kunnen?? neen, ook zij zijn op hun rust gesteld, dacht ik zo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
els
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Maart 01, 2009, 23:56:13 » |
|
zo is 't gemakkelijk natuurlijk :roloog:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
biegel
Ploeteraartje
www.marcbervoets.be
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Maart 02, 2009, 11:51:49 » |
|
ik zou gevraagd hebben of hij ertegen kon dat ge aan z'n oren trok 
|
|
|
|
|
|
Wie het onverdraagzaamst is tegenover anderen is meestal wel het verdraagzaamst jegenst zichzelf (Ivo Opstelten) 
|
|
|
|
maranoa
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Maart 02, 2009, 13:05:48 » |
|
daarnet uitspraak gehoord van een man:
'een hond moet er tegen kunnen dat men aan zijn staart trekt'
waarmee hij zoveel wil zeggen dat als een hond bijt naar een kind, nadat dat kind aan de staart trok... het kind geen enkele blaam treft...
Trek hem hart aan zijn staart,dan zal hij ook anders reageren  , toch......
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Barosho
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Maart 02, 2009, 13:43:02 » |
|
pfff, wat een mentaliteit van die kerel  . Hier is het vooral de kinderen leren omgaan met de honden en hun signalen leren lezen, de honden, die zijn goed opgevoed 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Akasha
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: Maart 02, 2009, 14:41:29 » |
|
Nee, niet mee eens. Ik heb zelf ook es een waarschuwingsbeet gehad van de kruising (qua uiterlijk een beetje een foxke met lang haar) van mijn meter maar terecht vind ik! Ik had dan ook staartjes met zijn oren gemaakt  .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zorrathello
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: Maart 02, 2009, 15:03:52 » |
|
Het is met zo een mentaliteit (van die kerel) dat er verkeerde signalen naar kinderen toe worden gegeven en dat er nog altijd veel bijtincidenten gebeuren, vooral met rassen die gekend zijn om hun rustige en betrouwbaar karakter in de omgang met kinderen. En als er dan iets gebeurt is het altijd de stoute onbetrouwbare hond die de pinneut is.
|
|
|
|
|
|
  Goed getrainde honden doen geen poging je lunch te delen, ze geven je alleen zo veel schuldgevoel dat je er niet van kunt genieten
|
|
|
|
Muffin en Emma
Gast
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: Maart 02, 2009, 16:25:23 » |
|
Hoe vind je een volwassen man die een poes aan haar staart van onder tafel trekt? Die is bij mij nooit meer binnen geweest  Was de man van mijn jeugdvriendinnetje, tevens mijn tandarts. Ik heb toen ook een andere tandarts gezocht
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zorrathello
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: Maart 02, 2009, 19:10:38 » |
|
Een andere tandarts??? Terwijl je eens goed in zijn vingers had kunnen bijten? Kans gemist.
|
|
|
|
|
|
  Goed getrainde honden doen geen poging je lunch te delen, ze geven je alleen zo veel schuldgevoel dat je er niet van kunt genieten
|
|
|
|
greatballsoffire
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: Maart 02, 2009, 21:29:31 » |
|
Een hond moet daar niet aan gewoon worden. Een kind moet respect hebben voor de hond.En, moet dit ook geleerd worden. Dit zijn dingen die niet kunnen. En, dan bleiten als het verkeerd afloopt zeker ? Natuurlijk is de hond weer de pineut als het verkeerd afloopt. Denk dat hij ook wel met respect wil behandeld worden ? Dus waarom moet dit niet met een dier gebeuren ???? Zo'n mensen zijn om te 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Muffin en Emma
Gast
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: Maart 02, 2009, 22:52:56 » |
|
Een andere tandarts??? Terwijl je eens goed in zijn vingers had kunnen bijten? Kans gemist.
oei neeje, die had hemofilie ! Ik kon mijn jeugdvriendinnetje toch geen weduwe maken!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ziggy
Ploeteraartje
Geslacht: 
www.dogvision.be
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: Maart 15, 2009, 10:47:13 » |
|
vorige week was ik bij vrienden. En er kwamen nog andere mensen ff mee-eten en die hadden ne kleine bij. Mijn jongste heb ik dan maar in de keuken gezet. En algoe want 1 van de honden van mijn vrienden heeft een autootje naar zijn kop gekregen. Nadat ik dat had gezien en die ouders niet reageerden heb ik ook Zig in de keuken gezet. Nadien tijdens t eten zat de kleine aan tafel dus had ik ze weer in de living gezet. Nu, die ouders waren blijkbaar in het onvermogen om dien kleine aan tafel te houden én hem in t oog te houden als hij rondliep. Dus Vas weer in de keuken.
Uiteindelijk liep de papa ook wat rond bij t speelgoed, maar ik ben wel diegene die heeft moeten roepen naar dien kleine toen hij aan ZIgjes staart trok terwijl die papa op een halve meter afstand naar een action man stond te gapen.
Awel, ik wordt daar pissig van. Dat mensen is uit hun doppen zien. Ik hou mijn honden in de gaten, dat zun hun kinderen opvoeden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Xtreme Taz
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: Maart 15, 2009, 11:28:01 » |
|
Zo is het Ziggy.  Ik zou er ook gelijk wat van gezegt hebben naar die ouders toe 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|