biegel
Ploeteraartje
www.marcbervoets.be
|
 |
« Gepost op: Februari 28, 2009, 20:14:38 » |
|
de reu van m'n nicht is even oud als French, bijna 3 (eind maart). Hij heft nog steeds z'n poot niet op als hij pipi moet doen, blijft gewoon rechtstaan ofwel half zittend duidt dit op één of ander probleem (heb ik me van de week laten vertellen) of kan dit geen kwaad? de hond lijkt mij gezond 
|
|
|
|
|
|
Wie het onverdraagzaamst is tegenover anderen is meestal wel het verdraagzaamst jegenst zichzelf (Ivo Opstelten) 
|
|
|
|
Riet
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: Februari 28, 2009, 20:18:03 » |
|
Mij hebben ze altijd wijs gemaakt dat het pootje opheffen tijdens het plassen een teken van dominantie is. Hoe hoger de poot, hoe dominanter. Daarmee dat Kobbe soms bijna omver valt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
biegel
Ploeteraartje
www.marcbervoets.be
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: Februari 28, 2009, 20:25:13 » |
|
Dancer doet het soms ook als ze over iemand anders z'n plasje plast, dan heft ze haar rechterachterpootje wat op terwijl ze zit  Frenchman was nog maar 3 dagen hier bij ons als hij z'n pootje ophief en dus... ja inderdaad: omviel 
|
|
|
|
|
|
Wie het onverdraagzaamst is tegenover anderen is meestal wel het verdraagzaamst jegenst zichzelf (Ivo Opstelten) 
|
|
|
|
Xtreme Taz
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Februari 28, 2009, 20:27:48 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
yvy
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Februari 28, 2009, 22:04:07 » |
|
Onze overleden dobermann deed dat ook altijd,plassen zoals een meisje. Best dat wij mannen genen poot moeten opheffen,da zou mooi zijn !! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Copin
Ploeteraartje
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Februari 28, 2009, 23:40:09 » |
|
Daar zit bij mijn weten geen enkel medisch probleem achter hoor,
tenzij misschien pijnlijke heup/knie maar dan is dat iets tijdelijks meestal é, maw dat zou hij vroeger al moeten aanstalten gemaakt hebben op 3 pikkel te spelen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alcoppe
pikkediefje

Geslacht: 
Danté en Cedric Coppejans; Hearts of Gold
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Februari 28, 2009, 23:44:40 » |
|
Mij hebben ze altijd wijs gemaakt dat het pootje opheffen tijdens het plassen een teken van dominantie is. Hoe hoger de poot, hoe dominanter. Daarmee dat Kobbe soms bijna omver valt  Vandaar dat die koters van ons op elkaars kop piesen. Als de één staat te ruiken komt nummer 2 er bij en bij nummer drie heeft de laatste een gele kop  :blij:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Riet
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: Februari 28, 2009, 23:55:14 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rita
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: Maart 01, 2009, 10:14:38 » |
|
Nuka is een meisje en die heft ook haar poot op 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
els
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: Maart 01, 2009, 10:32:27 » |
|
Er zijn nog reuen die het niet doen, denk niet dat daar wat mis mee is. Dominantie en poot opheffen, ik geloof daar ook niet te vast in, Elbee hefte vrij snel zijn poot en die is geen sikkepit dominant. Die heft trouwens een poot bij het  Zohra doet het ook, vooral in hoger gras dan 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
biegel
Ploeteraartje
www.marcbervoets.be
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: Maart 02, 2009, 12:08:20 » |
|
voilà sè, daarmee zijn we gerustgesteld! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
charmed
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: Maart 02, 2009, 12:57:54 » |
|
Niks geen probleem of iets ernstigs, deze hond is gewoon nog niet volwassen genoeg op zijn been op te tillen. De een is nu eenmaal eerder dan de andere. Ik ken een Rotweiler reu die was 2 jaar en die bleef nog steeds hurkend plassen. Dat was echt een softie  Maar hij was kerngezond. Als een hond dominant is zal hij eerder zijn pootje op gaan tillen dan andere die niet dominant zijn en softies, daarbij kan het wel heel lang duren  IK zou me maar geen zorgen maken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|