Auteur Topic: 2017 - Vivianes Gelukszone  (gelezen 9311 keer)

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Ouwe Rakker
  • Geslacht: Man
Re: 2017 - 'In 't Hondenhaar'
« Reactie #60 Gepost op: januari 11, 2017, 20:59:46 pm »
Niets regen gezien op de wandeling alleszins... nadien ja, ff verwaaide spetters met 't idee van onze regenbroeken toch iets te gunnen denk ik dan...

en ipv zo te waaien, zou het beter sneeuwen :tong:

Goedenavond allemaal :waved:

m'n klant van de woensdag is dus al ne week terug thuis... hij is verdikt (van de cortisone zei z'n zus) en om eerlijk te zijn verschoot ik er wel van...

'k Ben wel blij dat hij terug is en hij zei: 'omdat je anders vervanging moet doen?' dat klopt ook wel, maar ... ik heb hem uiteindelijk toch wel graag hoor. In 't begin niet zo, maar na 3 jaar elke week te gaan...

Bij Solidariteit voor het gezin doen ze dat anders eh. Omdat je geen 'band' zou kunnen opbouwen met je klant switchen ze je af en toe met andere klanten. Bah, nee dank je... altijd die aanpassingen en voor de klant is dat toch ook niet leuk?

Als ik op vervanging moet bij klanten en ook bij m'n vaste, altijd 't zelfde antwoord: 'we hebben dat niet graag, altijd opnieuw uitleggen waar alles staat en wat ze moeten doen.' en daarom heb ik ook veel vaste klanten die geen vervanging willen... Ik vermoed, Viviane, dat jij dat ook niet graag hebt... of Els? want jij hebt ook een poetshulp en Ilero heeft er ook eh...

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline els

• AdviesRaad
  • Racertje
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #61 Gepost op: januari 11, 2017, 21:47:26 pm »
Goeienavond  :zwaai:

Dat waaien is ook mijn ding niet, ik heb nog liever regen (recht naar beneden dan wel eh  :lol: )

Ivm vervanging om te poetsen, bij ons zou dat nog meevallen denk ik, we hebben een heel simpel huis en alle poetsspullen staan in de berging bij elkaar. Maar is natuurlijk handiger met vertrouwde mensen die er zelf hun routine ook wat in gevonden hebben. Dus ik ga nooit in op het voorstel als ze bellen om vervanging te sturen als mijn vaste in verlof is of ziek is. Dan poets ik zelf wel. Bij mijn ouders komt er dan wel iemand vreemd en soms is dat nog wel leuk, er is zo eens een kordate russische geweest - ons vader had er zijn werk aan om die wat in te tomen :hihi:
Die band willen veel organisaties inderdaad wat vermijden, het zijn vaak oudere mensen en beïnvloedbaar... en de niet zo eerlijke huishoudhulp kan daar misbruik van maken.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Ouwe Rakker
« Reactie #62 Gepost op: januari 11, 2017, 21:59:20 pm »
ik ben een eerlijke ziel hoor... ik ben volgens Hans zelfs te lief voor m'n klanten  :8

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Ouwe Rakker
« Reactie #63 Gepost op: januari 12, 2017, 00:38:17 am »
Zo, dealtje gemaakt met broer voor zondag... we gaan ravotten in een weide en mss daarna nog samen wandelen  :hihi:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Ouwe Rakker
« Reactie #64 Gepost op: januari 12, 2017, 13:31:27 pm »
Goedemiddag iedereen :waved: ik was es sneller wakker dan de levende wekker, verbaasd keek die mij aan 'nu al?' jaja... als 't baasje moet plassen, moet het baasje plassen :lol: en voor 10 minuten kruip ik niet meer terug wi zeg... en dan weer in slaap vallen en deze middag wakker worden, dan in de namiddag mogen gaan poetsen en dagje is om, nee dank u.

Straks nog toerke doen met Els, in de hoop dat ze haar mega-fototoestel kan gebruiken... omdat ze de vorige keer met een lege batterij op stap was en ik heb geen wandelgps nodig, want tis een bepijlde.

Offline Xtreme Taz

• Verjaardagsbazin
  • knuffelaartje
    • Xtreme Nails
« Reactie #65 Gepost op: januari 12, 2017, 13:49:15 pm »
 :middag:

Gisteravond gelukkig droog gebleven, dus toerke met Layla gedaan. Vanavond A-klas en C-klas geven. Al een maand niet meer op HS geweest. Zullen dus weer genoeg nieuwe gezichten zijn (en ik kende de oude niet eens  :hihi: )

Hopelijk komt de weersvoorspelling uit en krijgen we een goed wit tapijt van het weekend  :bid: :bid: :bid:
http://www.bloggen.be/cairn/

The road to my heart is paved with paw prints.

Offline viviane

• Kwijlbakske
  • **
« Reactie #66 Gepost op: januari 12, 2017, 13:50:29 pm »
Goeie middag allemaal, inderdaad ik heb ook liever de zelfde poetshulp dat madammetje dat ik nu heb komt al verschillende jaren en ben er heel tevreden van, we kunnen samen een klapke doen en het is een lachetaarte en het kuiswerk is ook in orde, dus dat zit wel goed, als ze in verlof is dan neem ik ook geen vervanging

Offline Ilero

• Slopertje
« Reactie #67 Gepost op: januari 12, 2017, 18:01:51 pm »
Goedemiddag  :hey:

Vandaag vroeger op het werk moeten stoppen wegens te moe.
Vorige week woensdag stond de renault in panne en eer deze getakelt en zo was was ik super laat thuis. Sammy natuurlijk gestrest, en die stress is weer op haar darmen geslagen. Nu mag ik elke nacht minstens 1 keer opstaan omdat madameke uit moet om  :kakje: te doen. Dus ikke moe  :slaap:

Hier ook niet graag vervangingen. Die komen vaak op andere dagen en de hondjes vinden dat niet leuk vreemd volk in huis die ook nog lawaai maken.

Het wit tapijt mag wachten tot we morgen terug thuis zijn. Morgen eerst j&L knuffeltijd en dan nog door petroleum halen en boodschappen doen.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Ouwe Rakker
« Reactie #68 Gepost op: januari 12, 2017, 20:57:55 pm »
Hier is 't beginnen regenen in de korte namiddag en tis voorlopig niet meer gestopt... ik denk dat de dijken gaan breken :tong:

Goedenavond :waved:

't zou beter beginnen sneeuwen... 'k Heb Chucky'tje moeten spoelen, want hij was pokkezwart... ik was die niet hoor, gewoon uitspoelen... 't arme schaap heeft dat niet zo graag. 't Is wel met warm water... we hebben speciaal voor hem een badmatje gekocht zodat ie niet uitglijdt. Gelukkig stapt ie uit zichzelf wel nog in de douche... en tegenwoordig mag ik hem echt knuffelachtig benaderen, want dat was vroeger ook aan mijne neus... Nu is hij eigenlijk dat hondje die hij altijd had moeten zijn  :hihi:

Offline els

• AdviesRaad
  • Racertje
« Reactie #69 Gepost op: januari 12, 2017, 21:48:30 pm »
Goeienavond  :zwaai:

Ook 2 hondjes mogen douchen maar zo gaat dat in de winter. Het is ondertussen nog veel harder gaan regenen dus we hebben nog chance gehad  :8

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Ouwe Rakker
« Reactie #70 Gepost op: januari 12, 2017, 23:19:54 pm »
 :klap: :klap: :klap: Sneeuw sneeuw sneeuw... hadden ze dat niet pas morgen 'beloofd'? ... maar op de stenen is het pap...

Offline els

• AdviesRaad
  • Racertje
« Reactie #71 Gepost op: januari 13, 2017, 00:00:30 am »
:zot: :hihi:

nog geen vlok te zien hier ...

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Ouwe Rakker
« Reactie #72 Gepost op: januari 13, 2017, 00:04:29 am »
Als het van hier komt, zal je 't tegen morgenochtend wel hebben

Offline viviane

• Kwijlbakske
  • **
« Reactie #73 Gepost op: januari 13, 2017, 12:31:05 pm »
 :middag: Inderdaad het heeft gisteren avond gesneeuwd maar het heeft niet lang blijven liggen met die regen die er op is gevallen, slecht geslapen vannacht met die wind die aan het fluiten was en de regen die tegen de ramen sloeg, denk dak deze namiddag een tukje ga doen, juist gedaan met kuisen en het ventje is nu buiten met de woef dus veel zal er niet meer te zien zijn van het kuiswerk met zijn natte pootjes  :eehm: nu ja 'k zou niet meer weten wat doen anders
Strakjes de rijst op zetten met wok vlees ga lekker zijn  :thumbs:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Ouwe Rakker
« Reactie #74 Gepost op: januari 13, 2017, 18:41:41 pm »
das grappig, je had beter deze namiddag gepoetst dan... op 't moment dat ge stopte met poetsen is de regen en de sneeuw begonnen waarschijnlijk :lol:

en de dijken zijn nog niet gebroken... we wonen op een redelijk verzopen stuk.. Alé, van in de tijd van de Geuzen dak klap... en we hadden al onder water moeten staan :tong:

Vrijdag de 13e... verdikke, rijd er één tegen m'n spiegel aan bestuurderskant en die rijdt natuurlijk door... wordt weer leuk. Geen garagist die werkt in 't weekend... dus das bellen op maandag en duimen dat ik nog kan gaan na 't werk of dinsdag... 4 dagen zonder spiegel. Leuk.