het zijn honden en geen robottekes

moet ik af en toe ook eens aan mezelf zeggen ,...
want sinds een tijdje loop ik ook op de uitkijk of er andere honden aankomen of niet

vroeger zelf al zag hij een hond , kwam hij altijd mooi af als ik "hier "riep, maar de tijden zijn veranderd
nu gaat hij volle plankgas naar de andere hond toe om eens te zien of ze niet wat willen ravotten , menig keer wordt hij niet echt vriendelijk begroet (hoe zou je zelf zijn , wat een bestorming

) en komt hij met een zielig "ze willen niet van mij weten " smoeleke terug gedropen :roloog:
als ze wel met hem willen spelen lukt het aardig om hem te roepen , het feit is dat hij er echt een punt van maakt om dag te gaan zeggen ,een keer dat dat achter de rug is , is hij weer de oude

om on toppic te reageren :bloos:
als hij kleiner was en hij at iets op of heel soms nu dan loop ik er heel hard op af en doe hem schrikken al bulderend , mr is dat echt ni gewoon en da maakt indruk

de volgende keer moet je dan maar gewoon aanstalten maken om naar hen toe te lopen en ze stoppen al
eerlijkheid gebied mij wel te zeggen dat de melle echt geen "tuff cooky" is dus moet ik niet lang sullen