Welkom gast, aub log in of registreer om volop van het forum te genieten.

Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Heel vervelend probleem.  (gelezen 1515 keer)
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic.
els
AdviesRaad
Keffertje

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #15 Gepost op: Februari 26, 2009, 23:07:19 »

weetniet sinds ik weet dat zelfs Miske's bindengeleidehond te ver en te lang gaat crossen en dat ze eens ergens geschreven heeft dat het opleidingscentrum daar geen oplossing / verbetering voor kon brengen - leg ik er mij bij neer dat rustig loslopen niet voor elke hond weggelegd is ...

marijke
Snoepertje

« Antwoord #16 Gepost op: Februari 27, 2009, 00:34:29 »

het zijn honden en geen robottekes  hihi

moet ik af en toe ook eens aan mezelf zeggen ,...

want sinds een tijdje loop ik ook op de uitkijk of er andere honden aankomen of niet  fluit

vroeger zelf al zag hij een hond , kwam hij altijd mooi af als ik "hier "riep, maar de tijden zijn veranderd

nu gaat hij volle plankgas naar de andere hond toe om eens te zien of ze niet wat willen ravotten , menig keer wordt hij niet echt vriendelijk begroet (hoe zou je zelf zijn , wat een bestorming  ojee ) en komt hij met een zielig "ze willen niet van mij weten " smoeleke terug gedropen  :roloog:

als ze wel met hem willen spelen lukt het aardig om hem te roepen , het feit is dat hij er echt een punt van maakt om dag te gaan zeggen ,een keer dat dat achter de rug is , is hij weer de oude  weetniet

om on toppic te reageren  :bloos:

als hij kleiner was en hij at iets op of heel soms nu dan loop ik er heel hard op af en doe hem schrikken al bulderend , mr is dat echt ni gewoon en da maakt indruk  eek de volgende keer moet je dan maar gewoon aanstalten maken om naar hen toe te lopen en ze stoppen al

eerlijkheid gebied mij wel te zeggen dat de melle echt geen "tuff cooky" is dus moet ik niet lang sullen  lol

Linsey
Blaffertje

« Antwoord #17 Gepost op: Maart 08, 2009, 23:50:17 »

Ik zou dan ook gewoon de flexi aandoen, maar mijn honden wandelen altijd aan de flexi dusja  lol Ik vind aan de flexi niets zieligs aan. Moest ik ooit een hond los laten lopen tijdens wandelen, dan zou ik ook graag hebben dat die binnen de 10m blijft en niet gelijk sommigen dat de hond in geen verte is te bespeuren en dan 10min later eventjes goedendag komt zeggen en weer weg is.
In het begin kan een flexi zielig zijn, maar van zodra de hond én baasje ermee leren werken is er niet veel zieligs meer aan. Maar ieder zijn mening natuurlijk. wink
Nog eventjes vermelden, ik heb nu 2 klein hondjes maar heb in het verleden dikwijls met grotere honden maatje golden retriever gaan wandelen aan de flexi en die honden genoten evenzeer van hun wandeling en waren ook doodmoe na de wandeling.  wink
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  

Ga naar: