23 december bezeerde Zaro zijn staartje, geen idee waaraan maar onze keuken hing plots onder het bloed.
We zijn naar de DA geweest, deze zei meteen dat het meestal leidt tot amputatie van de staart of een stuk staart.
Omdat we dit liever niet wouden hebben we gekozen om zijn staart in te binden en om de 2 dagen nieuw verband te leggen.
Dit gebeurde tot 12 februari en dus bijna 2 maand lang, het wondje was mooi dicht, niets meer te zien en zijn haar was al een mooi stuk terug gegroeid.
Helaas vonden we zaterdag (14feb) opnieuw bloed in onze keuken, we zagen ook dat het deze keer dik staat en dat er vocht blijft uitkomen.
Voorheen was dit niet het geval, alles meteen goed ontsmet en weer een verbandje er rond.
We hebben nogmaals gezocht achter "middeltjes" om zijn staartje goed te genezen maar ik denk dat we in deze 2 maand toch we de beste gehad hebben.
Nu weten we ook dat het inbinden van de staart niet gaat helpen, ook niet met ontsmetten, poedertjes, zalfjes, antibiotica en dat we toch moeten over gaan naar het amputeren van de staart...
Donderdag middag wordt hij binnen gebracht en blijf ik er nog even bij, daarna vind de operatie plaats en gaan ze me bellen wanneer deze is afgelopen.
Mijn arme vent,...