Welkom gast, aub log in of registreer om volop van het forum te genieten.

Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Hondenasielen  (gelezen 4591 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
greatballsoffire
Bolletje Wol

« Antwoord #30 Gepost op: Februari 16, 2009, 15:05:06 »

Eigenlijk kan er evengoed iets tijdens de dag gebeuren als tijdens de nacht.
En, er zijn ook asiels waar er tijdens de dag niet altijd toezicht is.
Net zoals de mensen die uit werken gaan ook hun honden moeten alleen laten als ze voor zichzelf en hun viervoeter(s) eten op tafel (in hun kom) willen hebben.  weetniet

rita
Grommertje

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #31 Gepost op: Februari 16, 2009, 16:11:46 »

De asielen in Spanje zijn er nog slechter aan toe ,   daar is er niemand aanwezig tijdens de dag , allé toch niet waar Nuka zat .

Marisol kwam enkel om hun eten te geven en om ze eens in de speelweide te laten .  De rest van haar tijd ging ze werken .

hartje
Wriemelkontje
*

« Antwoord #32 Gepost op: Februari 17, 2009, 01:17:04 »

Eigenlijk kan er evengoed iets tijdens de dag gebeuren als tijdens de nacht.
En, er zijn ook asiels waar er tijdens de dag niet altijd toezicht is.
Net zoals de mensen die uit werken gaan ook hun honden moeten alleen laten als ze voor zichzelf en hun viervoeter(s) eten op tafel (in hun kom) willen hebben.  weetniet

die verelijking had ik ook in gedacht.

Ik heb eens ooit getelefoneerd naar een hondenpension in Wallonië (toen het besproken pension de laatste dag heeft afgebeld).  Daar zou ik meer moeten betalen dan in het eerste en de hond zou daar in een hok zitten, de andere honden zien en er zou niemand zijn.  Ze ging ze alleen eten en drinken geven en verder werkte die niet in het WE.  De zondag afhalen kon ook niet, want ze werkte niet.  Zelfs in een asiel zitten ze beter dan deze (vrij dure) betaalde opvang.
Minoes
Kwijlbakske
**

« Antwoord #33 Gepost op: Februari 18, 2009, 21:12:00 »

Achteraf bekeken was dat een heel beleefd en vriendlijk mailtje :bloos: mja, als ik teleurgesteld ben, durf ik al eens... kweeniwa lol.
Riet
AdviesRaad
Lang Tongblad

« Antwoord #34 Gepost op: Februari 18, 2009, 22:09:39 »

Achteraf bekeken was dat een heel beleefd en vriendlijk mailtje :bloos: mja, als ik teleurgesteld ben, durf ik al eens... kweeniwa lol.

grijns

Sheltiefun
Grommertje

« Antwoord #35 Gepost op: Februari 19, 2009, 13:50:57 »

Ik volg DF zijn stelling wel eigenlijk hoor en anderzijds ook de stelling "als je thuis slaap s'nachts zie je ook niet wat er gebeurd". Ik heb lang gewacht met reageren omda'k het niet goed kan verwoorden.

Langs de ene kant vind ik inderdaad dat er pertinant iemand mag / moet aanwezig zijn gewoon vooral op eigen moreel vlak.

Langs de andere kant is inderdaad niet iedereen bereid om dat te doen. Ikzelf hoor dus ook bij die groep. ik zie graag honden en andere dieren, maar als ge s'nachts in het geblaf moet liggen en de dag nadien gaat werken, denk ik wel dat het hoofdje bonkt ...

Dus feitelijk heb ik geen echt antwoord, maar ik wil wel dat asielen ALLE hulp zouden moeten aanvaarden en niet gewoon wat hen het beste zou uitkomen.

In Tineke der geval zou ik, moest ik een asiel zijn, dat zeker aanvaarden, maar ik ben geen asiel hé  winkt
greatballsoffire
Bolletje Wol

« Antwoord #36 Gepost op: Februari 20, 2009, 13:06:38 »

Persoonlijk vind ik dat , als er vgs sommigen permantie moet zijn 's nachts je dan daar wakker de nacht doorbrengt en niet slapend.
Wat wil zeggen dat dit een echte job wordt en geen vrijwilligerswerk want, wie kan iedere nacht wakker blijven en dan tijdens de dag zn normale job gaan doen ?

En, als het ook op inbraken aan komt dan moeten er surplus nog eens mensen aanvaard worden die een opleiding genoten hebben om zo'n gasten te weerstaan.
Wat dan wil zeggen dat er met Security moet gewerkt worden .
En, wie zal dat allemaal betalen ? De meeste asiels hebben al moeite om te kunnen voorzien in hun "gewone" werkmiddelen.

Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog
  Print  

Ga naar: