Bezoeker: December 27, 2006
Blij dat Frodo het goed stelt op z'n nieuwe thuis en idd pluimpje voor Riet en Minoes dat ze die kleine deugniet toch al heel wat manieren hebben bijgebracht.
binno: December 27, 2006
:dubbelok
groetjes,
Gian Binno Snow
Moozer: December 27, 2006
Citaat van: "10eke"
Blij dat Frodo het goed stelt op z'n nieuwe thuis en idd pluimpje voor Riet en Minoes dat ze die kleine deugniet toch al heel wat manieren hebben bijgebracht
Sinds z'n modderbad gisteren kan 'em knorren :hihi
Nee, goe gedaan, hij verdient het.
Riet: December 27, 2006
Citaat van: "Moozer"
Blij dat Frodo het goed stelt op z'n nieuwe thuis en idd pluimpje voor Riet en Minoes dat ze die kleine deugniet toch al heel wat manieren hebben bijgebracht.
Sinds z'n modderbad gisteren kan 'em knorren :hihi
Nee, goe gedaan, hij verdient het.
:LOL dat 'modderbad' was inderdaad nog een gat in zijn opvoeding die hij op het laatste moment aangevuld heeft. Blij dat Hein met hem in het water gedoken is om hem schoon te spoelen.
@Isabelle, Leuk om te horen dat alles goed verlopen is tot nu toe
Minoes: December 27, 2006
Eigenlijk ben ik niet droef.Wie weet komt dat nog. Ofwel ben ik gewoon gevoelloos. Kan ook
Maar dat hij goed zit, zal er wel heel veel mee te maken hebben.
Bezoeker: December 27, 2006
'k Ben écht blij voor jullie dat het zo gelopen is
Minoes: December 28, 2006
Onze hondjes zijn verbazingwekkend veerkrachtig! Zonder morren hebben ze de komst van Frodo aanvaard en zonder morren hebben ze hem laten gaan. Geen stress bij hen, geen gemis. Ik vind dat persoonlijk wel zeer goed, vooral met het oog op toekomstige opvangertjes.
Kobbe durft sinds Frodo's afwezigheid weer in de zetel als ik hem daartoe uitnodig. Toch eentje die misschien wel wat opgelucht is :hihi
Bezoeker: December 28, 2006
amai, een mens gaat eens wandelen en moet hier ineens veel lezen hoor.
Wat tof dat Frodo in de "familie" blijft.
Het zal natuurlijk wennen zijn zo zonder hem Minoes en Riet, maar jullie kunnen toch rustig slapen he.
racer: December 29, 2006
Citaat van: "Minoes"
Onze hondjes zijn verbazingwekkend veerkrachtig! Zonder morren hebben ze de komst van Frodo aanvaard en zonder morren hebben ze hem laten gaan. Geen stress bij hen, geen gemis. Ik vind dat persoonlijk wel zeer goed, vooral met het oog op toekomstige opvangertjes.
Kobbe durft sinds Frodo's afwezigheid weer in de zetel als ik hem daartoe uitnodig. Toch eentje die misschien wel wat opgelucht is :hihi
hihi je ziet het dus nog zitten
Minoes: December 29, 2006
Citaat van: "racer"
hihi je ziet het dus nog zitten
Zeker en vast!
ynexes: December 30, 2006
Ik lees het nu pas : Wat een wandeling kan teweeg brengen
Die lieve, mooie Frogo heeft z'n uiteindelijke stekje gevonden, daarbij blijft hij bij DFjes zo zullen we hem nog wel eens zien op een wandeling.
Wij zijn superblij.....toegegeven, ik was verliefd op hem :vogels
Bezoeker: December 30, 2006
Citaat van: "ynexes"
Die lieve, mooie Frogo
't Is Frodo :hihi
ynexes: December 30, 2006
Die lieve, mooie Frogo
oeps.....verkeerde vinger gebruikt:sorry:
Minoes: December 30, 2006
Die lieve, mooie Frogo
oeps.....verkeerde vinger gebruikt

Het is je vergeven hoor! :hihi
Isabelle-MadDogs: Januari 02, 2007
Hier met Frodo gaat nog altijd prima!
We zijn de dagen goed doorgekomen en hij begint meer en meer zijn plaatsje in huis te vinden.
Met de mopsen gaat het zo zo....Eddie trekt zich nog altijd niets aan van die grote lawaaimaker en laat alles zijn beloop. Voor Frodo is Fidel een raar huppelding en dus een interessant speeltje. Fidel denkt daar wel lichtjes anders over en is niet zo opgezet met het brute geweld. Gevolg: Achtervolgingen gepaard met heel veel lawaai zijn hier nu dagelijkse kost.
's Nachts horen we Frodo ook niet meer. De eerste nacht zal hij dus wel last hebben gehad van de verandering van omgeving.
We merken ook dat hij minder problemen heeft om alleen te blijven.
Hein gaat er heel vaak alleen mee wandelen en in het begin was hij heel onwennig maar nu merk je daar bijna niets meer van.
Ook alleen in de keuken blijven als wij allemaal in de woonkamer zitten is geen echt probleem meer voor flinke Frodo.
Eerlijk gezegd merk ik soms niet dat er hier een 3de en grotere hond bij is gekomen. Los van de Fidelperikelen is Frodo heel rustig en slaapt hij nog altijd veel.
Vanavond gaat Hein er ook voor de eerste keer mee naar de hondentraining. Ik ben ervan overtuigd dat hij het daar ook goed zal doen omdat hij de meeste basiscommando's wel al kent.
Foto's volgen...
Samen met baasje op dag 1.
Bezoeker: Januari 02, 2007
Blij dat het goed gaat , met uitzondering dan van de Fidelperikelen :|
Misschien een aparte topic hierover openen?
Bliksemtje: Januari 02, 2007
Ben heel blij dat het goed gaat met Frodo. Veel plezier met hem.
Riet: Januari 02, 2007
Leuk om te horen dat het goed gaat met jullie en met Frodo.
Ik kan me die achtervolgingsscenes een beetje voorstellen. Kobbe en Frodo konden hier ook zo goed gas geven, en Charlie die sprong er dan nog eens bovenop.
Nog een geluk dat hij voor de rest erg rustig is en nog veel slaapt.
Ben nieuwsgierig hoe het vanavond in de HS gaat verlopen.
bdevocht: Januari 02, 2007
Je bent niet de enige die nieuwsgierig is, Riet..
Ben benieuwd
Babs